Commandos 2-XP-Indeo codec???...
Fra : Brian Hansen

Dato : 12-09-03 16:06

Hey!
Har via opstarten af Commandos 2 fået vist et link til download af denne
codec,
men den vil de sgu ha' penge for!!!...

Faldet over en NIMO codec pack via Google samt en beskrivelse at man skal
lave en custom install og så kun indeo'en, for ellers går der ged i
Pc'en...???
Er det måden at få det til at virke, har ikke prøvet endnu, vil lige høre
nogle
gode råd først...

Har også prøvet at sætte C2 til at køre i 95/98-Me/2000, men så starter det
overhoved ikke op???...

Har givet spillet den internationale patch.

Hvad siger I, nogle gode råd/alternativer?

Mvh
Brian

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-10-03 15:36

Brian Hansen wrote:
> [...]
> ged i Pc'en...???
> Er det måden at få det til at virke, har ikke prøvet endnu, vil lige

Det er faktisk simpelt nok med NIMO, man vælger de codecs man vil have
installeret, og de andre vælger man fra via checkboxes. Så hvis du kun
vælger Indeo og sørger for at alt andet er valgt fra, så kan du sagtens
gøre det uden problemer.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Brian Hansen

Dato : 10-10-03 17:18

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in message news:bm6fto$1so4$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> installeret, og de andre vælger man fra via checkboxes. Så hvis du kun
> vælger Indeo og sørger for at alt andet er valgt fra, så kan du sagtens

Hey!
Måske, men mit problem lå i at jeg umiddelbart ikke kunne se noget der
hed "Indeo" der kunne vælges. Okay, brugte heller ikke særlig meget tid
på at kigge den igennem, så nok noget jeg har overset.
Men fandt derefter én kun Indeo via eMule og den virker, som jeg vist
nok også skrev tidligere.

Mvh.
Brian

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-10-03 18:58

Brian Hansen wrote:
> [...]
> på at kigge den igennem, så nok noget jeg har overset.
> Men fandt derefter én kun Indeo via eMule og den virker, som jeg vist

Jamen så er der jo ingen is på koen.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?