Færgepriser, og vognlængde
Fra : Per H

Dato : 11-09-03 22:03

Er billetprisen på CV, incl koblingen, eller er det kun selve vognen?
måske lidt dumt ?

Vh Per
icq 8212837

Fra : T. Hartung

Dato : 11-09-03 22:14

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Er billetprisen på CV, incl koblingen, eller er det kun selve vognen?
> måske lidt dumt ?

hehe der findes ingen dumme spørgsmål!!

som regel er det hele trækket du køber billet til der kan dog være forskel
på prisen efter CV's længde over/under 6 m eller lignende

se et eksempel her

http://www.dcu.dk/indhold/webside.asp?articleguid=774&submenuid=1862&menuid=1825

--
mvh.
T. Hartung

Fra : Carsten Stage

Dato : 11-09-03 23:18

T. Hartung wrote:

> hehe der findes ingen dumme spørgsmål!!

Absolut enig - måske man skulle tilføje: kun dumme svar...

> som regel er det hele trækket du køber billet til der kan dog være
> forskel
> på prisen efter CV's længde over/under 6 m eller lignende

Og det er hele campingvognens længde inkl. træk.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Per H

Dato : 12-09-03 05:46

On Fri, 12 Sep 2003 00:18:26 +0200, "Carsten Stage"
<stage_nospam@fabel.dk> skrev:

>Og det er hele campingvognens længde inkl. træk.

pis så er jeg over 6 meter.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Carsten Stage

Dato : 12-09-03 13:06

Per H wrote:

> pis så er jeg over 6 meter.

Der er ikke mange som holder sig under - men så slemt er det vel heller
ikke.

(Eller fik du bare mmorgenkaffen galt i halsen..?)

Jeg selv har det heller ikke godt med at give de mange penge for at blive
transporteret så kort for så mange penge. Det er lidt som om at man ikke
rigtig får noget for dem.

Men hav en god dag alligevel...

Fra : Per Olsen

Dato : 12-09-03 19:18

Nu er det jo ikke kun længden på CV der tæller, men den samlede længde på
bil og CV (samt højde, hvis de er rigtig grådige...)
Men jeg kan godt huske fornemmelsen, vores hedengangne Kadett incl. camp-let
målte 6,25 m.

Mvh. Per.

Fra : T. Hartung

Dato : 12-09-03 20:08

"Per Olsen" <per.olsen@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Nu er det jo ikke kun længden på CV der tæller, men den samlede længde på
> bil og CV (samt højde, hvis de er rigtig grådige...)

præcist - det er nemlig ikke ens fra rederi til rederi derfor skrev jeg også
"eller lignende" og sendte link på "ét eksempel", - hehe tabte pusten bare
ved tanken om de mange varianter jeg kom i tanke om - der er jo også forskel
på priser ved andre rejsetidspunkter o.s.v

.......... It's a Jungle out there !!!!!!!!!! )

Fra : Tommy Bøgeskov

Dato : 19-09-03 12:57

"T. Hartung" <t.hartung@nospam.dk> wrote in message

> [...]
forskel
> på priser ved andre rejsetidspunkter o.s.v
>
> ......... It's a Jungle out there !!!!!!!!!! )

Den hedengangne "Vogmandsruten, Korsør - Nyborg" regnede trailerens længde
ekskl. træk...

/Tommy