Dyrlægeadvarsel Odense...sakset fra dk-fri~
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 11-09-03 20:13

"Hej folkens,

jeg har lige hørt i min øresnegl (nå ja, læst i den lokale ugeavis) at
vores "ven" Jens Breth-Hansen åbner dyreklinik i Odense sammen med Frank
Madsen (usikker på efternavnet) der tidligere var på Odense Dyrehospital.

De historier jeg i aften har hørt i Jyraks studiekreds om bemeldte Frank
Madsen var ikke særlig positive, og Breth ved vi jo noget om kvaliteten på.

Stedet kommer til at hedde Læssøegades Dyreklinik, og de annoncerer
allerede i avisen med deres voldsomt lave priser. Pas på hvilke dyrlæger
I overlader jeres dyr til - jeg har ikke tænkt mig at bruge Læssøegades
dyreklinik, i hvert fald!

/Pernille
www.garion.dk"

*****
"Vælg din dyrlæge med omhu":
<http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/artikler/artikel.php?id=41&cat=4>

*****

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-09-03 07:30

"Aragorn Elessar" <Aragorn@NOSPAMwelles.dk> wrote in message

> [...]
> allerede i avisen med deres voldsomt lave priser. Pas på hvilke dyrlæger
> I overlader jeres dyr til - jeg har ikke tænkt mig at bruge Læssøegades

Enig, og jeg vil foreslå at man fortælle alle ens venner og bekendte med dyr
om dette. Så kan de selv tage stilling og forhåbentligt vælge en anden.

--
mvh/rg. Christian