Mobil internet
Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 08-04-01 12:12

Hej håber det er den rigtige news group det her, jeg har en nokia 7110 og en
computer med infrarød forbindelse i, denne vil jeg gerne på internet over,
så hvad skal jeg bruge af udbyder og hvordan skal det hele sættes op?

på forhånd tak!

og med venlighilsen

Rasmus

Fra : ..:MoDeM:..

Dato : 09-04-01 11:43

Hvis du har sonofon abo, kan du bestille et internet abo, koster ik noget,
men det koster alm tlf takst at være på nettet.

Hvh
Morten