killings lyster!
Fra : Helle Madsen

Dato : 11-09-03 12:34

Hejsa ng

Har lige fået et par killinger, begge hankatte. Det jeg undrer mig over er
at når man kæler med den ene blir dens tissemand stiv. Er det fordi den
nyder at blive kælet, eller?

Har aldrig før set dette på en kat, så håber at nogen har en logisk
forklaing.

Fra : Camilla Baird

Dato : 11-09-03 15:42

> [...]
> nyder at blive kælet, eller?
>
> Har aldrig før set dette på en kat, så håber at nogen har en logisk

Ja, jeg vil tro, den nyder at blive kælet
Hvor gammel er den? måske er det på tide den bliver kastreret?

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Flemming N.

Dato : 11-09-03 15:52

On Thu, 11 Sep 2003 16:41:57 +0200, Camilla Baird
<mailKATTE@BAKKEkorat.dk> wrote:

>Ja, jeg vil tro, den nyder at blive kælet
>Hvor gammel er den? måske er det på tide den bliver kastreret?

*S* det lyder godt nok noget barbarisk, ingen lyster til den kat
men jeg forstår godt hvad du mener *S*

Mvh

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -

Fra : Helle Madsen

Dato : 12-09-03 13:30

Hejsa

Katten er kun 12 uger, så synes det er lige tidligt nok at kastrere den...

Helle Madsen

Fra : Camilla Baird

Dato : 12-09-03 13:48

> Hejsa
>
> Katten er kun 12 uger, så synes det er lige tidligt nok at kastrere den...
>
> Helle Madsen

Det er jo en smagssag Personligt ville jeg ikke have det mindste
imod at bede min dyrlæge kastrere den nu

Fra : Camilla Scharff

Dato : 11-09-03 19:03

Hej Helle

Jeg tror det sker pr. refleks - altså ikke med noget "seksuelt" motiv bag.
Katte bliver i øvrigt heller ikke stimuleret af berøring, men at lugte
hunkatte i løbetid - og sådan lugter du formentlig ikke...
Jeg har også en hankilling, hvis penis kommer til syne når han bliver nusset
på maven - og selvom han er meget glad for at nusset på maven, så er der
ikke meget seksuelt stimulerende i det for en kat

Mvh. Camilla