Swingerklub i Århus-omr?
Fra : Aston Villadsen

Dato : 11-09-03 14:55

Hej

Er der nogen, der ved om der ligger en swingerklub eller lignende i
Århus-området?

Fra : hisp

Dato : 11-09-03 18:54

Jeg ved der ligger en "Joys Sauna", der båder er for homo og hetro,
http://www.saunaclub.dk/

Men hvordan det lige "virker" ved jeg ikke, er det velset at enlige fyre
også kommer??

Er der nogen der ved det??

vh/hisp

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-09-03 21:36

[hisp | Thu, 11 Sep 2003 19:54:23 +0200]

>Men hvordan det lige "virker" ved jeg ikke, er det velset at enlige fyre
>også kommer??

Well, i betragtning af at den, som du skriver, også er til homo, kan du
være sikker på at også enlige fyre er ganske velkomne...

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk