hjælpe???
Fra : heidi

Dato : 11-09-03 13:09

hej...
jeg tænkte om i ikke kan anbefale noget musik der er gang i????
heidi

Fra : Michael Petersen

Dato : 11-09-03 13:15

"heidi" <heidikanin@hotmail.com> mumbled something in news:3f6065b8$0$32532
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> hej...
> jeg tænkte om i ikke kan anbefale noget musik der er gang i????
> heidi

System of a Down rykker rimeligt godt.
Også grupper som Opeth, KorN, hammerfall kan flytte nogle toner.

Alt i alt var det måske nemmere at hjælpe hvis du skrev lidt om hvem du
ellers kan lide eller hvilken genre du finder interessant

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side
http://roskildeforum.around.dk

Fra : -V-

Dato : 11-09-03 13:45

Michael Petersen wrote:
> Også grupper som Opeth, KorN, hammerfall kan flytte nogle toner.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Endelig en broder i ånden, som også har set lyset!
Amen! Ses vi den 22.?

-V-

Fra : Michael Petersen

Dato : 11-09-03 14:22

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> mumbled something in

> JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> Endelig en broder i ånden, som også har set lyset!
> Amen! Ses vi den 22.?
>

> -V-

22. ?? hvem hvad hvor !?

Fra : Mads Breddam

Dato : 11-09-03 13:22

> jeg tænkte om i ikke kan anbefale noget musik der er gang i????

Som MP også skriver, kunne ud måske uddybe lidt?

AC/DC er der gang. Pathétique sonaten af Beethoven er der også gang i, men
det er lidt en anden stil.

--
Mvh.:
Mads Breddam

Esbjerg fører superligaen! Kimi vinder.

Fra : ASKF

Dato : 14-09-03 06:48

Mads Breddam ytrede sig i
<3f6068e8$0$13245$edfadb0f@dread15.news.tele.dk> med dette:

>Som MP også skriver, kunne ud måske uddybe lidt?
>
>AC/DC er der gang.

Det afhænger meget af hvilke numre du hentyder til, bandet har også
lavet en del blues, som de fleste ikke vil sige der er meget gang i

Pathétique sonaten af Beethoven er der også gang i, men
>det er lidt en anden stil.

Jeg vil nu sige der er mere gang i Ravels Bolero, men den er nu også
mere poppet - måske Tjakovski vil være det rette valg, hvis det ikke
skal være en pop-kunstner?
--
Mvh. Allan Stig Kiilerich Frederiksen
"Det med `samfundstjenstligt incitament' er noget sejlivet sludder"

Fra : Dallemusen

Dato : 14-09-03 08:19

Flight of the bumblebee i Oscar Petersons indspildning, men igen lidt anden
stil

Fra : Jakobsen

Dato : 11-09-03 16:13

"heidi" <heidikanin@hotmail.com> wrote in message
> hej...
> jeg tænkte om i ikke kan anbefale noget musik der er gang i????
> heidi

Stevie Wonder, Tower of Power?
Audioslave, Queens of the stoneage?
Herbie Hancock, Jaco Pastorius?
Queen, Abba?
Aretha Franklin, James Brown?

take a WALK on the wild side - den er der ret meget GANG i ... høhø

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 11-09-03 20:02

heidi wrote:
> hej...
> jeg tænkte om i ikke kan anbefale noget musik der er gang i????
> heidi

Ham der Led Zeppelin han er meget god

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-09-03 22:14

heidi <heidikanin@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f6065b8$0$32532$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> hej...
> jeg tænkte om i ikke kan anbefale noget musik der er gang i????
> heidi
___________

Vi står altid til rådighed.

Jeg kan anbefale den nye cd fra "Bjørn og Okay". Der er så meget gang i den
at det er helt vildt. Det er de goe gamle kendte 60-er-slagere som er blevet
fordansket. Som Bjørn selv har udtalt til radioen; "Der skal mere "pift" i
dansktopmusikken. Man må sige at de selv er gået foran med et godt eksempel.
Der har aldrig være mere gang i Bjørn og Okay end der er på denne cd. Det
går bare hurtigt.
Især kan jeg godt lide "Save the last dance for mee", altså på dansk.
Der er også en som hedder "Hammer og søm". Det er en ny-fordansket udgave af
en fordansket udgave af en engelsk slager. Tidligere hed den "drenge og
piger": Husker ikke hvad den hed på engelsk, men alle kender den.

Så er der som altid også gang i "Kandis". Drengen har lige som sin far netop
drønet en ny cd ud på markedet. Det er netop sket med nøjagtig een måneds
mellemrum.

Især Bjørn og Okay har fået radio-succes med sin cd. De spiller mindst 10
numre fra cd-en dagligt i den radio jeg lytter til.

Hilsen Åge