Php det er jo svært !
Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 11-09-03 11:16

Nå nu ved jeg ikke lige om det er i denne gruppe jeg skal spørge, men det
jeg gerne vil vide er følgende.

Jeg har en php gæstebog, jeg har hentet færdig lavet på nettet jeg kan se at
det umidelbart er alm. html kode der bestemmer hvordan gæstebogen skal se
ud, og det er så php der udføre handlingerne, gæstebogen er opbygget i et
alm tabelsæt, findes der et program ala frontpage der kan åbne en php fil og
så man kan lave et andet tabelsæt, rette opsætningen på tabelene og farver,
uden at fucke up i phpen, jeg er sku ikke så meget inde i html endnu at jeg
kan gå ind i phpen og ændre tabelsættet selv, eller dvs. jeg er nok for
doven.
/Henrik

Fra : Morten Toft

Dato : 11-09-03 11:21

nej

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 11-09-03 12:19

"Morten Toft" <morten@sportsindex.net> skrev i en meddelelse
> nej

pyh!

kort og kontant, nå men så er der jo kun en vej :-/

Fra : Morten Winkler Jørge~

Dato : 11-09-03 15:16

Henrik Ø. Knudsen wrote:

> .... rette opsætningen på tabelene og
> farver, uden at fucke up i phpen,

Og lad så det være en lektie til alle der koder deres tabelegenskaber og
fontegenskaber direkte som echo's eller print's i stedet for at have dem
tilgængelige fra en CSS-definition.

I dag har vi lært noget.

Morten

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 12-09-03 07:42

"Morten Winkler Jørgensen" <mwj@INGEN_SPAM_TIL_MIG.mip.sdu.dk> skrev i en
meddelelse news:bjpvd8$hc$1@news.net.uni-c.dk...

> Og lad så det være en lektie til alle der koder deres tabelegenskaber og
> fontegenskaber direkte som echo's eller print's i stedet for at have dem
> tilgængelige fra en CSS-definition.
>
> I dag har vi lært noget.

så er det ikke nu jeg skal sige at alt der har med skrift at gøre ligger i
en css fil dvs font type og font farver
kan man også lave tabel i css filen (ja hvad ved jeg) ???

Fra : Jacob Atzen

Dato : 12-09-03 09:00

"Henrik Ø. Knudsen" <henrik.knudsen@paradis.dk> writes:

> så er det ikke nu jeg skal sige at alt der har med skrift at gøre ligger i
> en css fil dvs font type og font farver
> kan man også lave tabel i css filen (ja hvad ved jeg) ???

Nej, det kan man ikke. CSS definerer udseende. HTML definerer
struktur. Men nu er vi vist rimelig off-topic, så fut til
dk.edb.internet.webdesign.html.

- Jacob Atzen