svar på tidligere indlæg
Fra : slet 9KXYX

Dato : 11-09-03 09:14

Jeg har problemer med min reader, så jeg kan ikke svare på indlæg..
prøver lige på denne måde..

>Hvordan konstaterer du fejlen?

Der er ingen forbindelse til laptoppen.. Men hvis jeg sætter en
anden computer til virker det fint..
Kom til at tænke på: ADSL forbindelsel er med 2 dynamiske ip'er,
kan det være fordi de to ip'er allerede er brugt?? Alle computerne
på netværket er sat op til at hente ip automatisk..

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-09-03 15:37

slet 9KXYX wrote:
> Kom til at tænke på: ADSL forbindelsel er med 2 dynamiske ip'er,
> kan det være fordi de to ip'er allerede er brugt?? Alle computerne
> på netværket er sat op til at hente ip automatisk..

Hvis du har 2 dynamiske ip'er, så kan du have 2 maskiner på samtidig.

Hvis du sætter laptop'en på som den tredie, så er det klart nok, at den ikke
virker.

Få et par ekstra ip'er - eller en router.

Det første er det billigste - det andet er det bedste.......

Jan