Problemer med mini netværk
Fra : slet L87UZ

Dato : 11-09-03 08:44

Hej

Jeg har lige sat et mindre netværk op der hjemme. Planen var at jeg
skulle dele min adsl mellem 3 computere der hjemme. Det hele er sat
op, og har fungeret.
Den ene af computerne er en laptop. Efter den er blevet genstartet,
kan den ikke komme på nettet længere, og der er forbindelse ud til den
(har testet med en anden computer). Den er blevet sat op til internet
via. lan.
Det skal lige siges at det er en lille 5 ports switch der bruges.

Er der nogen der har et fornuftigt svar på mit lille problem??

Søren..

Fra : Christian Joergensen

Dato : 11-09-03 08:56

On Thu, 11 Sep 2003 07:44:01 +0000, slet L87UZ wrote:

> [...]
> kan den ikke komme på nettet længere, og der er forbindelse ud til den
> (har testet med en anden computer). Den er blevet sat op til internet

Hvordan konstaterer du fejlen?

--
Christian Jørgensen | The knack of flying is learning how to throw
http://www.razor.dk | yourself at the ground and miss.

Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 11-09-03 18:39

Kører du md Router ??

Hvis ikke..

Kan det tænkes at du kun har 2 statiske ip og derfor kun kommer på med de 2
af dem.

/Thorkild