Sidste nyt på Mikkel
Fra : Dorthe Koch

Dato : 11-09-03 04:30

Ahhhhhh, hvor var det dejligt at få Mikkel hjem. Da jeg hentede ham på
dyrehospitalet i går eftermiddags var han noget mere frisk at se på. Han
var da opmærksom på sine omgivelser, men han er godt nok mat i
betrækket. Helt skarp er han altså ikke endnu, men det er ikke så sært
med den omgang, han er ude i.

Trods en hjerteskærende hylekoncert på vej hjem i bilen (han hader
biler) var han SÅ glad for at se sine vante omgivelser igen. Han gik
direkte hen til sit loftshøje klatretræ og indtog den øverste platform -
så kunne man jo derfra have udsigt over, og inspicere, sit kongerige.
Det var så rart at se. Næste stop var drikkeskålen. Jeg har aldrig set
en kat drikke så meget før. Det var heeelt tosset, så meget han drak, og
det gjorde han flere gange i løbet af aftenen. Jeg kender kattebakken
rigtigt gidt nu ! Skønt. Spist har han også.

Halen ryger op, når jeg kalder på ham, han spinder, når han bli'r
nusset, og han slingrer ikke mere, når han går. Dog er han lidt stiv i
bagpartiet, men er da i stand til at hoppe op diverse steder, og gider
da også løbe lidt efter drillepinden. Der har været HELT stille i nat,
så han har ganske sikkert trængt til at sove i ro og fred.

Her til morgen havde vi så magtkampen: Mikkel skulle have sine
antibiotikapille ! Aargh, efter 15 min. vandt jeg. Godt nok har jeg en
"pillesprøjte", men den havde jeg ikke meget held med, så det endte med
pillen godt mast ind i en godbid, og derefter godt mast ned i halsen på
Mikkel. Og fornærmet.....dét kan han stadig blive. Øv, hvor træls at
skulle øve vold på ham - og øv, hvor træls at skulle gøre det 5 gange
endnu !

Tak for alle jeres hilsner og venlige ord. Det har været så rart at
kunne "lufte ud" herinde.

Med venlig hilsen

Dorthe - og Mikkel, som atter har indtaget vinduespladsen.

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 11-09-03 05:18

"Dorthe Koch" <d.kKATTE@BAKKEc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kunne "lufte ud" herinde.
>
> Med venlig hilsen
>
> Dorthe - og Mikkel, som atter har indtaget vinduespladsen.

Hej Dorthe
Åh hvor lyder det godt, han skal nok hurtigt blive sit gamle jeg
Hilsen Denise

Fra : Margot

Dato : 11-09-03 08:00

> [...]
> kunne "lufte ud" herinde.
>
> Med venlig hilsen
>
> Dorthe - og Mikkel, som atter har indtaget vinduespladsen.

Hej Dorte

Det lyder rigtig godt. Jeg tror og håber at din Mikkel bliver helt frisk
igen. Det lyder som om han er på rette vej, og det lyder ikke som han lider
af det samme som var galt med min Piv. Piv kunne ikke hoppe eller klatre.

Mange hilsner

Margot>

Fra : Kate

Dato : 11-09-03 08:05

Dorthe Koch <d.kKATTE@BAKKEc.dk> wrote in news:3f5fec503f957@dk-fritid-
dyr-kat.dk:

> Ahhhhhh, hvor var det dejligt at få Mikkel hjem.

Det kan jeg godt forstå.
Jeg håber Mikkel bliver helt frisk igen, sikke dog en omgang han har
været igennem.
Jeg kan godt forestille mig at han stadig er træt, antibiotika er noget
som tager ret hårdt også på mennesker.

Fortsat god bedring til Mikkel.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Birgitte

Dato : 11-09-03 08:23

> [...]
> betrækket. > Med venlig hilsen
> Dorthe - og Mikkel, som atter har indtaget vinduespladsen.

Ihh hvor en glædelig nyhed,- dejligt at Mikkel er i fremgang
Kender godt det med, at ens kæledække er indlagt, huset er bare tomt.
-Ja ja siger andre til mig, du har så mange andre katte, men jeg kan altså
godt mærke at der mangler noget.
Den vante daglige gang bliver lidt brudt.
Håber Mikkel hurtig bliver en rigtig bandit igen.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 11-09-03 10:06

In article <3f5fec503f957@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Dorthe Koch
<d.kKATTE@BAKKEc.dk> wrote:

> Han gik
> direkte hen til sit loftshøje klatretræ og indtog den øverste platform -
> så kunne man jo derfra have udsigt over, og inspicere, sit kongerige.

)))
Herligt! Han skal nok komme sig - noget af al den elendighed du så i
går har måske nok været hjemve?
Du har ret i det med pillerne. Jeg haaader det osse - men det skal jo
til
Fortsat god vind til jer begge to

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 13-09-03 12:31

> [...]
> endnu !
>

> Med venlig hilsen
>
> Dorthe - og Mikkel, som atter har indtaget vinduespladsen.

Hejsa Dorthe

Dejligt at Mikkel er frisk igen *S*

Mht det med at give ham pillerne.... Har du så prøvet at lægge pillen i
din hånd og så bare række hånden frem til Mikkel?

Sådan gjorde jeg da Neo fik piller - han nægtede at være med til at få
dem proppet ned i halsen.
Så jeg prøvede tilsidst bare at række hånden frem, med pillen liggende på.
Haps! Så spiste Neo sine piller, som var det guf *G*

Hilsen
Joan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 13-09-03 13:34

In article <3f62ffe258774@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Joan Frederiksen
<emblaenKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote:

> Så jeg prøvede tilsidst bare at række hånden frem, med pillen liggende på.
> Haps! Så spiste Neo sine piller, som var det guf *G*

*suk* Jeg er da overhovedet ikke spor misundelig næh, nej...

Hrmpf! Jo jeg er så... hvor er du bare heldig! Øv.. *gg*
Klap ham den skikkelige fra mig

Og fortsat god bedring til Mikkel

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 13-09-03 18:05

> Hrmpf! Jo jeg er så... hvor er du bare heldig! Øv.. *gg*

Ja jeg var sikkert heldig at pillerne, måske ikke smagte væmmeligt - men
ikk sikkert man er så heldig, hvis der bliver en næste gang
> Klap ham den skikkelige fra mig

Klap har han modtaget, iiiihhhhhhhhh han spiiiiinder

Husk lige at nusse de 2 dejlige damer fra mig af så *S*

> --
> Knus fra Ann R, spind fra Donna og Ditte

Med venlig hilsen
Joan Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-03 19:09

> [...]
> var da opmærksom på sine omgivelser, men han er godt nok mat i
> betrækket. Helt skarp er han altså ikke endnu, men det er ikke så sært

Hej Dorthe !

Hvordan går det med Mikkel ?

Mvh. www.tjekmig.dk