Blücher
Fra : CHARLOTTE SHNEIDER

Dato : 11-09-03 00:50

Er der nogen som er stødt på oplysninger om Antoinette Wilhelmine Blücher i
jeres søgninger ?
Vi ved at hun er født Tyskland i sidste halvdel af 17oo tallet (en siger
ca.1778 i Hamburg ) Gift med Johan August Frederich Dencker i 1795 i
Tyskland. Kom til Danmark i 1809 (Gudum ). Jeg har fulgt slægten tilbage til
ca. 1633 ( mandlig linje ) og vil gerne have de kvindlige på også og mangler
deriblandt hende. De sidste oplysninger er at hun er enke i 1834 bosiddende
i Gudum, Gudumlund.

Med venlig hilsen
Charlotte Schneiders
shneider@get2net.dk

Fra : Hanne Bjørn

Dato : 11-09-03 21:37

Hun dør 8-10-1836 i Gudum. Hvilke af hendes børn stammer du fra. En af mine
elever stammer fra Henrich født 1810 i Gudumlund.
En anden jeg kender stammer fra Carl født 1797.

Mvh
Hanne

CHARLOTTE SHNEIDER <shneider@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:qRO7b.966$ua6.569@news.get2net.dk...

Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 12-09-03 21:11

Må det være tilladt at spørge om hvilket Gudum, det drejer sig om.
Jeg kender flere!
Mvh Kurt

Fra : Hanne Bjørn

Dato : 13-09-03 06:26

Kurt Guldbæk <kurt@guldbaek.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:nzr8b.71057$Kb2.3275548@news010.worldonline.dk...

> Må det være tilladt at spørge om hvilket Gudum, det drejer sig om.
> Jeg kender flere!
> Mvh Kurt

Det er Gudum lige syd for Ålborg, hvor manden var forpagter af Gudumlund.
Her findes begges skifter også.
Hanne Bjørn

Fra : Michael Schneiders

Dato : 13-09-03 14:09

Hej Hanne

Hvis du har nogle oplysninger om Johan August Frederich Dencker og
Antoinette Wilhelmine Blücher så er vi meget interesseret, du snakker om
nogle skifter, hvor kan vi se dem.
Du kan se hvad vi har fået samlet omkring slægten på www.villestofte.dk
proband ID: I230.

Med Venlig Hilsen

Michael Schneiders

Fra : Hanne Bjørn

Dato : 14-09-03 19:39

Michael Schneiders <mscfjern@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f6316d0$0$24653$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
>
> Hvis du har nogle oplysninger om Johan August Frederich Dencker og
> Antoinette Wilhelmine Blücher så er vi meget interesseret, du snakker om

Det drejer sig om Gudumlunds skifter. De kan ses i viborg på mikrokort, så
de kan også købes. Rigsarkivet har også film med godsarkiver.
Hanne