"dobbeltlink"
Fra : Dennis Birk

Dato : 11-09-03 00:06

jeg har forgæves forsøgt at få et link til at åbne 2 sites i 2 forskellige
frames på samme tid. Jeg er kommet frem til følgende via lidt hjælp fra en
ven:

<a
href="javascript:frame1.location.href='side2.html';frame2.location.href='sid
e2.html';">test</a>

men jeg får følgende "svar"
Error: 'frame1' is undefined

jeg har kontrolleret navnene på de 2 frames.

har i nogen forslag.. evt en helt anden kode ?

Dennis Birk
the-happy@get2net.dk

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 11-09-03 00:12

"Dennis Birk" <db1854@eavest.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har forgæves forsøgt at få et link til at åbne 2 sites i 2
> forskellige frames på samme tid. Jeg er kommet frem til følgende
> via lidt hjælp fra en ven:
<snip>

Kig under "Frames"
http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/