Scrollbar i tabel?
Fra : Thomas Brejner

Dato : 10-09-03 21:19

Jeg søger en kode til at lave scroll i en tabel, har haft det engang men kan
bare ikke huske den. Håber der er nogle der kan hjælpe!
Mvh Thomas

Fra : Michael Nielsen

Dato : 10-09-03 22:17

<head>
<title>Untitled Document</title>
</head>

<!--cut--->

test
test test test test test test test test test test test test test
[...]
test test test test test test test test test test test </td>

<!--cut--->

<!--cut--->

test test test test test test test<br>

Fra : jopa

Dato : 10-09-03 22:25

"Thomas Brejner" <Brejner@GrineFlippet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger en kode til at lave scroll i en tabel, har haft det engang
> men kan bare ikke huske den. Håber der er nogle der kan hjælpe!

Ret selv til

<head>
..scroll { position: absolute;
top: 10px;
left: 140px;
width: 150px;
height: 170px;
overflow : auto;
}
</head>
indsættes herdin tekst indsættes herdin tekst indsættes herdin tekst
indsættes herdin tekst indsættes herdin tekst indsættes herdin tekst
indsættes her</div>

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk