ZebraCiclidepar bortadopteres ;)
Fra : Sune Hansen

Dato : 10-09-03 21:09

Mit Zebraciclidepar går mig, og mine andre fisk på nerverne!!!!

De yngler værer end rotter, og er ved at gøre klar til 5. kuld unger siden
Juni måned.

Det jeg søger er en aftager som kan få dem GRATIS ved at afhente dem med få
dages varsel

Problemet er bare liiiiiige at jeg har prøvet at fange dem op mange gange,
men det er UMULIGT.

Så jeg bliver desværre nød til at gøre det hvor jeg tømmer akvariet for
lavasten og rødder.

Se billeder af dem her: http://www.hansen1.dk/fisk

Så hvis der sidder en aftager som gider hente dem inden for de næste 14.
dages tid i Høng, ved Slagelse,

med et par dages varsel. Så skriv endelig.

Med velig hilsen

Sune Hansen

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 11-09-03 07:40

> Problemet er bare liiiiiige at jeg har prøvet at fange dem op mange
> gange, men det er UMULIGT.

Hej Sune

Prøv at liste et net under dem mens de spiser. Det er et godt tip, med et
lurende net uder dem, og når de går op til overfladen for at spis, løfter
man lige nettet op under dem.

--
Mojn
Jens Bager Jensen