Airfix dogfighter
Fra : Jørgen Knudsen

Dato : 10-09-03 20:15

Jeg har installeret airfix dogfighter på min PCer som kører windows
XP.spillet virker perfekt med mus og tastetur.
Men jeg kan ikke få det til at virke med mit joystick Microsoft Sidewinder
force feedback.
Jeg havde samme problem da jeg kørte spillet under Windows 98, der løste jeg
problemet ved at downloade et patch til joystick, fra Airfix hjemmeside.
Dette løser imidlertid ikke problemet denne gang. Har nogen en god ide.
MVH. Jørgen

Fra : Sune Storgaard

Dato : 11-09-03 18:46

Jørgen Knudsen mumbled his insignificant opinion in:

> [...]
> løste jeg problemet ved at downloade et patch til joystick, fra
> Airfix hjemmeside. Dette løser imidlertid ikke problemet denne gang.

Prøv med den 2.nyeste patch istedet for den allernyeste. På en win98 maskine
kunne jeg heller ikke få joystik til at virke med den nyeste. Min bror havde
samme problem på xp og her virkede det med d. 2.nyeste.

Har du fundet nogen at spille imod online ?

Listen her er næsten altid tom..
http://www.mattfletcher.co.uk/afd/servers.php?shortlist=0&im=1