Kender du - Kattelem med chipstyring ?
Fra : Guv

Dato : 10-09-03 20:10

Hej Alle

Vi har netop fået nyt familiemedlem efter at en grå/hvid hunkat er
flyttet indenfor i vores hus.

Den ser ikke ud til at flytte ud igen efter at den nu har arbejdet sig
gennem samtlige rum og møbkler, inklusive fodenden af sengen.

Spørgsmålet er nu om der findes en mulighed for at købe en kattelem
til døren, med elektronisk styring ?

Jeg kender godt halsbåndene med en klump men jeg vil foretrække en
chip der placeres under huden på katten.

Er der mon nogen der har erfaringer / kan henvise til en forhandler ?

Mvh

Stig

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 10-09-03 20:25

> Er der mon nogen der har erfaringer / kan henvise til en forhandler ?

øhm jeg har hørt om folk der har trænet deres kat til at trykke på en knap
når de skal ind, men om den anden kat ikke bare trykker så det er jo det
hehe!!

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 10-09-03 20:53

"Guv" <smySLETTES@bash.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> chip der placeres under huden på katten.
>
> Er der mon nogen der har erfaringer / kan henvise til en forhandler ?

læs den her http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/historier/historie.php?id=1 og
så lad vær med at bruge penge på en lem med chip styring