Plejefamilie. (lang)
Fra : Heidi Bojsen

Dato : 10-09-03 19:29

Hej Allesammen.

Det er meget længe siden jeg har været herinde og skrive, men pyha der har
været så meget. Men nu ville jeg komme med en opdatering.
Kort tid efter vi havde indfanget dem skulle vi jo på ferie, og vores
sædvanlige kattesitter skulle også på ferie samtidig med os, så vi valgte en
nabo. Det skulle vi aldrig have gjort. Da vi kom hjem fra ferie var hele
plejefamilien stukket af. Hvordan det er lykkes hende at lukke 5 katte ud er
os en gåde.
Vi forhørte os rundt omkring men ingen havde set vores plejefamilie. Men
efter en uge dukkede de alligevel op i nabolaget, og så var det ellers igang
med at prøve at indfange dem igen. Det havde vi vores gevaldige problemer
med. Men efter et par omgange hvor vi havde indfanget en enkelt killing og
moren, lykkes det os efter 1 mdr at have indfanget alle 4 killinger og moren
igen.
Nu drøner de rundt i hele huset sammen med vores egen katte alt i mens vi
prøver at gøre dem menneskevante.
Og de er kommet langt. På 14 dage er de begyndt at acceptere os, de er
stadigvæk ikke glade for at vi komme for tæt på, men får vi fat i dem finder
de sig i at blive nusset og de løber ikke for livet som de gjorde i starten.
Så vi beholder dem lidt i nu og så skal jeg i gang med at finde hjem til
dem. For da Kattens Værn hørte at jeg havde mistet dem, mente de at
killingerne bare skulle indfanges og aflives, det ville jeg ikke være med
til.
Der skal nok snart komme nye billeder ind på hjemmesiden.

Knus
Heidi

Fra : Denise

Dato : 10-09-03 20:38

"Heidi Bojsen" <Heidi.bojsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til.
> Der skal nok snart komme nye billeder ind på hjemmesiden.

Hej Heidi
Godt I fik indfanget alle misserne, sikken en nød til nabo. Held og lykke
med at finde gode hjem til dem, bedst hvis de kan sælges 2 ad gangen ikke

Hilsen Denise

Fra : dpl

Dato : 10-09-03 21:08

Hejsa!
Nu er jeg ikke klar over præcis hvordan I har fået denne katte-familie,
men de kunne evt. sættes på www.vildkat.dk når de skal flytte hjemmefra.
Det er lykkedes at finde hjem til et par kuld hitte-killinger allerede.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Jane

Dato : 11-09-03 14:53

Heidi Bojsen skrev i

> ferie var hele plejefamilien stukket af. Hvordan det er lykkes hende
> at lukke 5 katte ud er os en gåde.

Havde hun kunnet finde ud af at efterlyse dem i det mindste?
Sikke en dårlig kattesitter.
Godt i har fundet kattene igen.

Jane

Fra : Louise Hansen

Dato : 11-09-03 23:26

> [...]
> til.
> Der skal nok snart komme nye billeder ind på hjemmesiden.

Jamen det er da helt utroligt, at hele FEM katte bare sådan lige kan
stikke ubemærket af...hm...Men godt, at I fangede de små banditter igen
og held og lykke med at finde nye hjem til dem!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 13-09-03 09:01

Hvor er det dog ærgerligt når man ikke kan overlade et ansvar til sine
medmennesker. Hvis det havde været mig som havde mistet så meget som
EEN af kattene havde jeg sat himmel og jord i bevægelse for at
tilvejebringe den inden du kom hjem fra ferie og der var bestemt ikke
forsvundet flere om så jeg skulle være akrobat for at komme ind til dem

Godt du fandt dem alle inden de fik en kummerlig tilværelse. Håber du
finder gode blivende hjem til dem alle.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar