Guitarshop i NYC??
Fra : Jens Lønborg

Dato : 10-09-03 17:41

Hej Gruppe
Skal måske en tur til New York, og havde tænkt mig at tage en lille spille
med hjem. Gretsch, eller den stil. Hvor finder man en suveræn guitarshop i
NYC??. Tænker mest på web-link.
Jens

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 10-09-03 18:43

Jens Lønborg wrote:

> [...]
> med hjem. Gretsch, eller den stil. Hvor finder man en suveræn guitarshop i

Rigtig god fornøjelse! Gå en tur ad 48th St. og se på vinduer; der er
rigeligt med fristelser...

hvm

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 10-09-03 21:35

Jens Lønborg <loenborg@has.dk> wrote:
> Hej Gruppe
> Skal måske en tur til New York, og havde tænkt mig at tage en lille
> spille med hjem. Gretsch, eller den stil. Hvor finder man en suveræn
> guitarshop i NYC??. Tænker mest på web-link.

Hej Jens

Tjek
www.samash.com
www.mannysmusic.com

I øvrigt mener vi det er noge pjat - både at tage til NY og at købe
guitarer!

Den grønne farve er helt naturlig - vi er IKKE misundelige

God tur

/Flying Hotdogs

Fra : Jens Lønborg

Dato : 10-09-03 22:21

"Flying Hotdogs" <info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Jens
>
> Tjek
> www.samash.com
> www.mannysmusic.com
>
> Hej Søren og Anette
Tak for linksene
Fandt lige selv et
http://www.rudysmusic.com/electrics/electric-index.php

Blev sq helt dårlig af at se alle de fede spader
Jeg vil ha en Gretsch!! Det ligger helt fast
Jens

Fra : Martin Falk Mejer

Dato : 11-09-03 09:27

Desværre ingen hjemmeside, men det skulle være end af de fedeste steder ....

god tur

Falk

Dan's Chelsea Guitars
220 West 23rd St
(between Seventh and Eighth avenues)
New York
NY
10011
Chelsea

Phone: +1 212 675 4993

After 10 years in Chelsea, this bohemian and unpretentious guitar store is
also New York's number one guitar repair shop. Featuring used and vintage
guitars and basses, you can also find some new guitars, cases, amplifiers,
effects and accessories. Celebritiess and rock stars shop here regularly and
Spike Lee shot a scene here for his movie, Summer of Sam. When you stop in,
say hello to Boris, the resident cat.

Fra : JR

Dato : 18-09-03 07:42

Netop hentet hjem fra USA (Sam Ash Philadelhpia) til næsten halv pris (4800
kr):

Gibson Les Paul Double Cut Faded yellow:

http://www.gibson.com/products/gibson/lespaul/lpfd.html

En ny guitar, der allerede er slidt til fra fabrikken - sjovt koncept (der
bare virker)

Det er altså den fedeste, grimmeste guitar jeg har spillet på - nogensinde.
Der var ikke en guitar (ud af ca. 150 Fendere, Gibson, etc., etc.) i
butikken, der kunne hamle op med lyden og 'følelsen' af denne guitar (uanset
pris).

Jim Radmer
www.enmandsband.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 11-09-03 18:56

Martin Falk Mejer <falkmejer@stofanet.dk> wrote:

> Desværre ingen hjemmeside, men det skulle være end af de fedeste
> steder ....
>
> Dan's Chelsea Guitars
> 220 West 23rd St

Og den ligger lige ved siden af det berømte Hotel Chelsea.

http://news.bbc.co.uk/onthisday/hi/dates/stories/october/12/newsid_2543000/2543439.stm

--
A. No.
Q. Does top-posting make sense?