Klatreting
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 10-09-03 16:27

Hejsa gruppe

Jeg vil lige smide en besked her, inden jeg gør det andre steder.

Efter at vi er flyttet, har vi ryddet op i vores ting og 3-kløveret har
fået et gulv-til-loft miljø. Så har lige lidt vi gerne vil af med.

Et killinge-kradsetræ med hule og platform (ikke så højt), farve: grå
Et klatremiljø, med stor rund hule og platform (150 cm højt) farve:
bordeaux

Hvis der er en som kan bruge det, så skal vi ikke have noget for det -
blot skal det afhentes

Med venlig hilsen
Joan Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : André Høstrup

Dato : 10-09-03 16:57

> [...]
> bordeaux
>
> Hvis der er en som kan bruge det, så skal vi ikke have noget for det -

Hvor i landet ?

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 10-09-03 17:17

> Hvor i landet ?

I Vordingborg

Fra : André Høstrup

Dato : 10-09-03 17:28

"Joan Frederiksen" <emblaenKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> I Vordingborg

Så er det ligemeget desværre bor i kbh og har ikke adgang til bil, håber
du finder en anden der kan bruge det så

Mvh. André

Fra : Birgitte

Dato : 10-09-03 18:19

> [...]
> bordeaux
> Hvis der er en som kan bruge det, så skal vi ikke have noget for det -

Hej Joan
Det er ellers godt til Killinger,- jeg har nemlig også sådan et, og mine
killinger elsker det.
Så mon ikke det skulle være nemt at komme af med
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 10-09-03 18:41

On Wed, 10 Sep 2003 17:27:23 +0200, Joan Frederiksen
<emblaenKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote:

>Hvis der er en som kan bruge det, så skal vi ikke have noget for det -
>blot skal det afhentes

L:_ Endnu en grund til at det er dumt at flytte til sjælland
Ellers kunne vores killinger sagtens bruge det

Knus, Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 10-09-03 19:28

Ja det var hurtigt - har fået afsat begge dele til Heidi i gruppen her *S*

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 11-09-03 09:02

> Ja det var hurtigt - har fået afsat begge dele til Heidi i gruppen her *S*
>
> Med venlig hilsen
> Joan Frederiksen
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Som siger mange tak og henter sagerne som aftale *smil*

Mange hilsner fra Miver og Mulle's mor
Heidi

http://hei.homepage.dk/kattegaard.html