Gang i Atomic
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 10-09-03 16:17

Så skete det - den lille bombe er i løbetid. Og nøj et ævlekævledyr hun
er *G*
Før "snakkede" hun meget, nu står munden slet ikke stille på hende.

Hun startede i går og jeg skal lige love for at det har taget til i dag

Havde helt glemt hvor larmende de kan være, de hundyr der *G*

Har ellers fortalt hende at hun ikk skal ha babyer, men halen ryger ud
til siden og rumpen i vejret, bare man kigger på hende.

Neo har snust lidt til hende, men han virker som om at han ikke fatter
en hat af, hvorfor hun ter sig som hun gør Han glor underligt på
hende.

Dixie lader helt som ingenting, så vi hygger her *S*

hilsen
Joan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Birgitte

Dato : 10-09-03 18:17

"Joan Frederiksen" <emblaenKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hende.
> Dixie lader helt som ingenting, så vi hygger her *S*

Hej Joan
Thihi...hunkatte i løbetid, kender det godt
Jeg har også Juice gående her i fuld løb for tiden, og hvis hun ikke var
kælen før, så er hun "det" nu *S*
Jeg har måtte fjerne King George, han er dog kun 5 mdr men jeg tør
simpelthen ikke løbe chancen, kender linierne alt for godt
Han hang i nakken på hende konstant, så han viste godt hvilke vej han skulle
vende *S*
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 10-09-03 19:33

> Hej Joan
> Thihi...hunkatte i løbetid, kender det godt
> Jeg har også Juice gående her i fuld løb for tiden, og hvis hun ikke var
> kælen før, så er hun 'det' nu *S*

Nåååå ja Tim fortalte godt at Juice skulle hjem til dig *S*

> Jeg har måtte fjerne King George, han er dog kun 5 mdr men jeg tør
> simpelthen ikke løbe chancen

*G* ja her prøver Atomic godt nok at få opmærksomhed fra Neo, men han
skynder sig væk fra hende *G*

Så nu går det ud over Thomas (min kæreste) *fnis*

Knus

Fra : Birgitte

Dato : 10-09-03 23:51

> [...]
> skynder sig væk fra hende *G*
> Så nu går det ud over Thomas (min kæreste) *fnis*

Thihi.. hunkatte er altså sjove og lidt underlige når de er i løbetid.
Juice står nu og kalder ud til King George hele tiden,- hun fatter slet
ikke, at han kun er knap 5 måneder *S*
Neo er smart, forsvinder fra problemerne *S*
Knus fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 10-09-03 18:37

Hej Joan!
Tænk, jeg troede aldrig hun blev voksen *G*

Knus Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 10-09-03 19:34

> Hej Joan!
> Tænk, jeg troede aldrig hun blev voksen *G*
>
> Knus Louise

Narj det troede jeg heller ikk
Dælme underligt at ens baby ter sig sådan nu *G*