problem med black & white
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 10-09-03 15:19

Hej

Jeg har for nyligt købt mig black & white og syntes at spillet er bare sjovt
at spille, men desværre har jeg problemer med det. For når jeg har spillet i
et rums tid, så så starter spillet igen, så får jeg en exe fejl meldning og
så bliver mine baner slettet på computeren. Nu er det sket 5 gange for mig
og her sidste gang var det tæt på at jeg skulle skifte ø. Det er lidt træls,
er der nogen som kan fortælle mig hvad der ergået galt, eller er der nogen
som er stødt ind i lign problem?

mvh Cindie

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 11-09-03 19:37

Cindie Iwersen wrote:
> [...]
> jeg skulle skifte ø. Det er lidt træls, er der nogen som kan fortælle
> mig hvad der ergået galt, eller er der nogen som er stødt ind i lign

Det kan være Windows' swapfil der maxer ud og får spillet til at crashe.
Har du fast størrelse på din swapfil? Fortæl mig hvilken version af
Windows du bruger, så kan jeg fortælle dig hvorhenne du kan se det eller
stille på det. Hvor meget RAM har du i din PC? Black & White spiser RAM
til morgenmad.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 12-09-03 06:42

Hej Sune

Jeg har windows xp, af RAM har jeg 512. Det angående swapfil, der må jeg
sige at det kener jeg ikke, jeg har aldrig hørt om den.

Fra : MadsD

Dato : 12-09-03 11:51

> Jeg har windows xp, af RAM har jeg 512. Det angående swapfil, der må jeg
> sige at det kener jeg ikke, jeg har aldrig hørt om den.

Du skal måske også lige tjekke, om du har den nyeste patch til spillet. Det
kan være det ville hjælpe på dit problem.

Det kan tjekkes her: www.bwgame.com

Det skal lige siges, at siden er meget tit nede, så det kan være du skal
prøve flere gange i løbet af dagen, hvis den ikke lige virker.

--
Regards/Hilsen
MadsD - http://www.madsd.dk

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 12-09-03 13:16

Hej MadsD

Jeg vil prøve det.
Mange tak.

mvh Cindie

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 12-09-03 21:25

Hej

Jeg kom til at tænke på om jeg kunne finde den der patch et andet sted end
på den side? For det er da lidt irriterende at den er nede hele tien.

mvh Cindie

Fra : Thomas G

Dato : 28-09-03 12:48

Hej

Jeg har en patch der hedder "b&w_patch_v1100.exe" liggende på min PC (gætter
på at det er version 1.10 ? men kan ikke huske det) som jeg kan sende til
dig (hvis din version da ikke allerede er højre).
Hvis du er interesseret så skriv til min mailadresse så sender jeg den gerne
via mail (den fylder 8,9MB).

mvh Thomas G

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 29-09-03 18:31

Hejsa Thomas

Du skal have mange tak for hjælpen, menjeg har fået fat i en.

mvh Cindie