MIRC
Fra : Towli

Dato : 10-09-03 13:39

Hej
Jeg ved godt man ikke må reklamere osv, men der er kommet en channel på
Mirc: #networking
Den er fe'j når man syn's netværk er fede....

/Jan

I think perhaps you do not understand. People's whole lives DO pass in front
of their eyes before they die. The process is called "living." Would you
like a prawn? ~Death, The Last Continent by Terry Pratchett

Fra : Kasper

Dato : 10-09-03 15:43

HeHe...

Nu er mirc jo et vidt begreb...

måske du kunne fortælle lidt om hvilken server det er på ?

--
Mvh Kasper

Tjek Elektronik Chatten på -> http://www.angelfire.com/alt/elektronik/

Fra : Towli

Dato : 10-09-03 22:20

min er på "quakenet /random server" (er det det du mener)?

/Jan

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 10-09-03 22:25

On Wed, 10 Sep 2003 14:38:45 +0200, Towlifjernes wrote:

> Hej
> Jeg ved godt man ikke må reklamere osv, men der er kommet en channel på
> Mirc: #networking

_IRC_ ikke mIRC. Det ene er et netværk det annet et program

--
Lars