Online spil
Fra : Michael Harritz

Dato : 10-09-03 12:15

Hej

Jeg søger adresser til online spil (Massive Multiplayer)

Jeg har spillet Empire Quest, Neosouls, Planetarion, Archmage (Magewar) og
er lige startet på Astonia 3. Desværre er der ikke ret mange danskere med,
og det ville egentlig være det fedeste.

Da jeg ikke har den største computer kan spillene ikke være DAoC og ligende,
da de kræver alt for meget hardware.

Mvh Michael

Fra : Casper Bang

Dato : 10-09-03 12:24

> Jeg søger adresser til online spil (Massive Multiplayer)
>
>Desværre er der ikke ret mange danskere med,
> og det ville egentlig være det fedeste.

tjaa... du kunne prøve:
www.secretsofwar.net
som rent faktisk er udviklet af en dansker. gratis online, mmorpg spil. Det
er dog stadig mest engelsk der tales.

Fra : Michael Harritz

Dato : 10-09-03 12:40

> tjaa... du kunne prøve:
> www.secretsofwar.net
> som rent faktisk er udviklet af en dansker. gratis online, mmorpg spil.
Det
> er dog stadig mest engelsk der tales.

Kigger lige.

Det er lige meget om det er på engelsk. Søger bare et spil hvor der er flere
danskere der spiller.

Fra : Devast8or, work

Dato : 10-09-03 12:43

"Casper Bang" <webmaster@secretsofwar.net> skrev i en meddelelse

> tjaa... du kunne prøve:
> www.secretsofwar.net
> som rent faktisk er udviklet af en dansker. gratis online, mmorpg spil.
Det
> er dog stadig mest engelsk der tales.

Hvordan foregår spillet? Ren text baseret?

Og hvordan med den karakter man er? Der står det gælder om at være bedst,
men i hvilken forstand? Have flest penge, største hær, være den bedste til
at slås en-mod-en eller hvad?

Siden er desværre ikke særlig informativ.

Devast8or

Fra : Casper Bang

Dato : 10-09-03 14:01

> Hvordan foregår spillet? Ren text baseret?

ja, hovedsageligt text.baseret... selvølgelig med billeder for selve spillet
etc..

> Og hvordan med den karakter man er? Der står det gælder om at være bedst,
> men i hvilken forstand? Have flest penge, største hær, være den bedste til
> at slås en-mod-en eller hvad?

Tjaa... der er en del forskellige måder man kan være bedst på; igennem stor
hær, godt forsvar ved sin base eller igennem ens alierede... det kommer nok
lidt an på hvad for en taktik man vælger.
Spillet er nok indviklet til at starte med, men man lærer det hurtigt. Der
er en indbygget chat hvor folk er ret gode til at hjælpe nye spillere på
rette vej.

Fra : Michael Harritz

Dato : 10-09-03 13:13

Udemærked spil, men det er lidt for tekst baseret.

Nogen der kender nogen gode stradigy spil online?

Mvh Michael

Fra : Søren Lyder

Dato : 10-09-03 14:21

ja jeg ku også godt tænke mig et godt online strategispil...

!!!

Fra : Michael Harritz

Dato : 10-09-03 13:44

Fra : Michael VF

Dato : 10-09-03 18:23

"Michael Harritz" <mt@frhavn-gym.dk> wrote in message
> Udemærked spil, men det er lidt for tekst baseret.
>
> Nogen der kender nogen gode stradigy spil online?

http://www.nicelycrafted.com/todc/

spillet hedder time of defiance og fylder ikke ret meget. Eneste downside
ved
det er at er lidt en "sitting duck" når man ikke er online...

/Michael

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 10-09-03 14:55

> som rent faktisk er udviklet af en dansker.

Ja, dig velsagtens? :)

Fra : Loke

Dato : 10-09-03 14:24

www.hattrick.org

Det er et fodboldmanager spil - meget vanedannende. Der er godt 7000
danske spillere og knap 200.000 spillere i alt.

/Loke

Fra : Michael Harritz

Dato : 10-09-03 14:34

Manager er desværre ikke noget for mig.

Fra : Kasper Aae

Dato : 10-09-03 15:43

<mt@frhavn-gym.dk> wrote:

> [...]
>og det ville egentlig være det fedeste.
>
>Da jeg ikke har den største computer kan spillene ikke være DAoC og ligende,

Subspace/Continuum er et super godt spil.

http://www.subspacehq.com/whatis.php

--
Kasper

Fra : Michael Thomsen \(MT~

Dato : 11-09-03 08:30

Kender godt spillet, men jeg er mere ude efter et spil som kan spilles i
langtid. Noget med at opbygge en char. eller en by og komme med i en clan
o.s.v.

Mvh Michael

Fra : SonofonoS

Dato : 10-09-03 17:24

> Hej
>
> Jeg søger adresser til online spil (Massive Multiplayer)

Kig på www.mmorpg.com - De har en lang liste med spil der er udkommet og
dem der er under udvikling.
Der er beskrivelser, systemkrav og links til de fleste af spillene..

SonofonoS

Fra : Peter Jensen

Dato : 11-09-03 02:19

> [...]
> og det ville egentlig være det fedeste.
>
> Da jeg ikke har den største computer kan spillene ikke være DAoC og

Ehm - tænker du evt på noget ala www.heroes.dk
Spillet kan tænkes en anelse simpelt, men det har fanget min interesse.

Mvh.:
Peter

Fra : DWM

Dato : 11-09-03 08:13

"Peter Jensen" <mentor_SLETMIG_@haiku.dk> skrev i en meddelelse
> Ehm - tænker du evt på noget ala www.heroes.dk
> Spillet kan tænkes en anelse simpelt, men det har fanget min interesse.

Eller http://www.kamikazegames.com/dominion/index.htm
hvis man vil have et spil lign. der er noget mere avanceret.

/Kenneth Iversen

Fra : Michael Thomsen \(MT~

Dato : 11-09-03 09:30

Okay.. Jeg sidder lige og prøver Heroes, og det må siges at være rigtig
fedt!!

Mvh Michael

Fra : Peter Jensen

Dato : 11-09-03 17:12

"Michael Thomsen (MT)" <mt@frhavn-gym.dk> wrote in message
> Okay.. Jeg sidder lige og prøver Heroes, og det må siges at være rigtig
> fedt!!

Ja ikke heh - det sociale (hvis man kan kalde det det) har også en vigtig
brik i heroes, det er det feeedeste :)

Mvh.:
Peter

Fra : Allan Bruhn

Dato : 11-09-03 15:24

Har du prøvet asherons call 1, det kræver ikke en monster Pc, er er stadig
meget vanedannede

-Allan

Fra : Michael Harritz

Dato : 12-09-03 09:33

Det ser egentlig rigtig fedt ud.

Kan du fortælle lidt mere om spillet? Pris? koster det om måneden?