gratis killinger
Fra : Tommy Rasmussen

Dato : 10-09-03 11:41

hejsa alle sammen

vi er fire dejlige killinger som er snart 8 uger så der for søger vi et nyt
hjem og vores mor er også ved at være trætte af os for hun bider hele tiden
når vi vil have en tår mælk ved hende. vi er i farverne sort/ hvid (3 stk)
og en rød/hvid
vi bor i odense sø
så hvis der er nogen der gerne vil se os kan i ringe til Tommy rasmussen /
Rita Rosendahl på
66139242
40139242
i kan altid fange os på et af de tlf.nr. hele dagen
hilsen Tommy Rasmussen

Fra : Flemming N.

Dato : 10-09-03 11:51

Hej Tommy,

Dine søde killinger skal værer 12 uger før de bør komme fra deres mor
*S* men ellers held og lykke med at skaffe dem nogle gode hjem...

Mvh,

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -

Fra : Pernille Scharff

Dato : 10-09-03 12:28

Hej Tommy,

for killingernes skyld har de altså godt af at blive hos mor indtil de er 12
uger. Jeg har selv killinger på 11 uger, og i 8-10-ugers alderen var mormis
netop meget hård ved dem, bed og slog, knurrede og hvæsede. Det er en måde
at lære killingerne kattesprog på - de skal lære at andre katte siger nej og
ikke lige ønsker kontakt her og nu. Nu er det hele ligesom faldet til ro
igen, men det er tydeligt at killingerne bliver mere uafhængige og mere
"katte" fra de er 8 til de er 12 uger. De bliver indimellem afvist - og får
også lov til at komme til mælkebaren, når det passer deres mor.

Hilsen

Pernille
www.garion.dk

Fra : Louise Hansen

Dato : 11-09-03 13:08

> [...]
> 66139242
> 40139242
> i kan altid fange os på et af de tlf.nr. hele dagen

Hej Tommy!

Da det allerede så fint er blevet forklaret, at killingerne helst skal
blive boende hos mormis, til de er 12 uger gamle, og hvorfor dette er så
vigtigt, så vil jeg ikke videre ind på det, men blot ønske dig held og
lykke med at finde gode hjem til de små trolde!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Birgitte

Dato : 11-09-03 13:28

"Tommy Rasmussen" <pongo2@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 66139242
> 40139242
> i kan altid fange os på et af de tlf.nr. hele dagen

Hej Tommy
Det at mormis småbider sine killinger er ikke fordi hun er ved at være træt
at dem, det er et naturligt led i opdragelsen.
Hun er ved at afvende killingerne, ved at lære dem naturens små luner, at de
skal lære at stå på egne ben.
Det er bedst at vente til killingerne har fået første vaccination, samt
ormekur før de flyttes til nye katteslaver, så det er også en' af årsagerne
til, at de små har godt af opholdet hos deres mor fremtil 12 ugers alderen.
Ellers held og lykke med at finde nye hjem til dem.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Jane

Dato : 11-09-03 14:51

Tommy Rasmussen skrev i <news:tcD7b.75$vX6.16@news.get2net.dk>:

> hejsa alle sammen

Jeg kan se du har fået en masse gode råd om kattene så det skal
jeg nok lade være med at gentage. Jeg vil bare sige at når du
skal have afsat kattene kunne det være en god idé at bruge den
gruppe som er beregnet til køb/salg/bytte/foræringer:

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.marked.privat

Det ville jo være synd hvis den perfekte katteslave som du
ledte efter kiggede der forgæves, mens du reklamerede med dine
killinger forgæves et andet sted.

Det er også en god idé at skrive cirka hvor i landet du er,
da det måske ikke er så nemt for en bornholmer at komme til
fyn efter en killing eller omvendt.

Jane