Lesbians in Canada
Fra : Thomas

Dato : 10-09-03 08:17

Søgte på ordet Sharon Stone på amazon.com og fandt blandt andet denne
bog:

http://s1.amazon.com/exec/varzea/ts/exchange-glance/Y04Y6947740Y5069163/qid=1063093872/sr=1-1/002-5191322-5254424

Jeg tror dog ikke, at det er den sexede skuespiller Sharon Stone, der
er forfatteren til bogen.

VH

Thomas

Fra : DaneX

Dato : 11-09-03 13:48

> [...]
>

> Jeg tror dog ikke, at det er den sexede skuespiller Sharon Stone, der

Undskyld Thomas, men hvad pokker tror du at det kan have af interesse for
os?
Det er jo fuldstændig meningsløst og ligegyldigt og jeg synes, ligesom andre
allerede har givet udtryk for, at du skal til at slappe lidt af med alle de
posts du laver og sortere lidt i det og kun poste det som faktisk kan have
noget relevans i denne NG.

/DaneX