møgkatten slår til... ;)
Fra : Violent.Spot

Dato : 10-09-03 04:55

I soveværelset har vi nær døren oppstillet en tom bakke fra kartoffelsalat,
som vi så bruger som vandskål til
kattene. Kl. 05:15 vågner jeg ved en skrabnde lyd, som jeg først tror er en
af kattene der er i kattebakken,
eller måske den ene kat der flytter madskålene. Det gør hun nemlig ofte
efter at have været i kattebakken
(hun prøver at skrabe papir o.l. hen over dem). Nå men når nu jeg er vågen,
kan jeg vel lige så godt gå
på toilettet, og så se hvad dyrene ellers har gang i. For ikke at vække min
kæreste tænder jeg ikke lyset.
Midt i døren ud til gangen finder jeg bare ud af hvad den pokkers kat havde
gang i, for plask siger det,
da jeg træder i vandskålen, og sender næsten en liter vand ud over gulvet.
Jeg er overbevist om at hun gjorde det med vilje, for hun har gjort noget
lignende før.
Ude i køkkenet flyttede hun engang en anden vandskål om bag min kæreste
imens hun lavede mad, men samme våde resultat.
Magen til møgkat skal man lede længe efter... :)

*jesper

Fra : Dorthe Koch

Dato : 10-09-03 05:33

> Ahaaa, man har vel kun det sjov, man selv laver ! Og du blev da vågen, ik'
? Indrømmet, deres humor kan nogen gange være lidt svær at greje på dette
tidspunkt af dagen.

Med venlig hilsen
Dorthe Koch
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : H.O.T

Dato : 10-09-03 07:30

Kan det være et hint om, at det er tid til gulvvask???? *s*

Henrik