Juhuuuuuu
Fra : Michael Nielsen

Dato : 09-09-03 22:25

Så er jeg netop hjemkommet fra generalforsamling og mit forslag blev sku
godkendt.
45 stemmer for og 43 imod. Lige på et hængende hår.
Nu skal jeg ringe til varmemesteren på torsdag og høre hvornår det træder i
kraft så jeg kan få åbnet mine persienner og få lidt lys ind igen.
Min nabo så delme sur ud, men det skider jeg på, jeg VANDT

Knus Linda

Fra : Tina

Dato : 09-09-03 22:49

Michael Nielsen wrote:
> [...]
> igen.
> Min nabo så delme sur ud, men det skider jeg på, jeg VANDT

Stort tillykke herfra )

Tina og de syv små dværge

Fra : Stina Hofmann

Dato : 10-09-03 00:31

Michael Nielsen skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

>Min nabo så delme sur ud, men det skider jeg på, jeg VANDT

SÅDAN Linda! Flot kæmpet og godt gået.

Tillykke fra
Stina og drengene - der er glade for at have hinanden og synes det er
fedt at Linda har sørget for at flere missere må få en
partner-in-crime

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 10-09-03 00:46

In article <3f5e4532$0$24675$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Michael
Nielsen <michael.gn@adslhome.dk> wrote:

> [...]
> kraft så jeg kan få åbnet mine persienner og få lidt lys ind igen.
> Min nabo så delme sur ud, men det skider jeg på, jeg VANDT

Nøiiii - hvor FEDT!!
Det havde jeg egentlig ikke turdet håbe for dig - til lykke!! )

Fra : Dorthe Koch

Dato : 10-09-03 03:55

> Så er jeg netop hjemkommet fra generalforsamling og mit forslag blev sku
> godkendt.
>
> Det er så skæppeskønt at høre - For hulen da, alle de bekymringer, du har
haft. Men mon ikke, det har været det værd !

Hilsen
Dorthe
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Eva Schmidt

Dato : 10-09-03 06:08

"Michael Nielsen" <michael.gn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse news:3f5e4532$0$24675$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> kraft så jeg kan få åbnet mine persienner og få lidt lys ind igen.
> Min nabo så delme sur ud, men det skider jeg på, jeg VANDT

Sådan - godt gået Linda, stort tillykke herfra!

mvh Eva

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 10-09-03 06:06

> [...]
> kraft så jeg kan få åbnet mine persienner og få lidt lys ind igen.
> Min nabo så delme sur ud, men det skider jeg på, jeg VANDT

TILLYKKE !!

Hilsen Pia

--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 10-09-03 06:45

Hej Linda

STORT tillykke, du har gjort et flot stykke arbejde,
lad os håbe at flere får blod på tanden, til at prøve at ændre på tingene.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Lene Heier

Dato : 10-09-03 06:54

On Tue, 9 Sep 2003 23:25:08 +0200, "Michael Nielsen"
<michael.gn@adslhome.dk> wrote:

>Så er jeg netop hjemkommet fra generalforsamling og mit forslag blev sku
>godkendt.

Til lykke med det; det manglede også bare andet......!
Du må have argumenteret overbevisende, roligt og sagligt ..... ;)

Lene

Fra : anja rasmussen

Dato : 10-09-03 08:00

> [...]
> kraft så jeg kan få åbnet mine persienner og få lidt lys ind igen.
> Min nabo så delme sur ud, men det skider jeg på, jeg VANDT

Tillykke......det er dog dejligt med fornuftige mennesker......

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 10-09-03 08:20

<klip>
Så er jeg netop hjemkommet fra generalforsamling og mit forslag blev
sku godkendt.
> Knus Linda
</klip>

Hej Linda
Nej hvor dejligt, det må være en herlig fornemmelse for dig, når du har
kæmpet..og vundet :)
Stort tillykke til dig og misserne

Med venlig hilsen Miver og Mulle's mor
Heidi Tengstedt

http://hei.homepage.dk

Fra : Flemming N.

Dato : 10-09-03 08:35

On Tue, 9 Sep 2003 23:25:08 +0200, in dk.fritid.dyr.kat you wrote:

>Så er jeg netop hjemkommet fra generalforsamling og mit forslag blev sku
>godkendt.

*S* det var en rigtig god nyhed Tilykke med det *S* jeg lærer
aldrig at forstå de regler der er i boligselskaber med hensyn til dyr
og jeg var en af dem der kæmpede mest imod da man inførte et dyrs
reglen her det der dengang gjorde mig mest pissed was at nogle af
dem der stod bag reglen sørgede for at få tilladelsen til at have 2
dyr lige før de fik den inført...

>45 stemmer for og 43 imod. Lige på et hængende hår.

*S* well, det vigtge var at der var flertal for *S*

>Nu skal jeg ringe til varmemesteren på torsdag og høre hvornår det træder i
>kraft så jeg kan få åbnet mine persienner og få lidt lys ind igen.

*S*

>Min nabo så delme sur ud, men det skider jeg på, jeg VANDT

Grin af hende, nyd sejren sådan en sur k...... fik ikke lov til at
ødelægge noget for jer *S*

Mvh,

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 10-09-03 09:42

Michael Nielsen wrote:
> [...]
> igen.
> Min nabo så delme sur ud, men det skider jeg på, jeg VANDT

Whew, det må have været en nervepirrende optælling! Men hovedsagen er
resulatet! TILLYKKE!

~Lisbeth

Fra : Michael Nielsen

Dato : 10-09-03 10:06

1000 tak for jeres tillykker. Sidder og smiler og syntes at I er vildt søde.
Der var faktisk en af de høje herrer der havde et RIGTIG godt argument. Han
sagde at han fandme ikke kunne se hvorfor man egentlig skulle spørge andre
om man måtte have kat/katte (vel og mærket indekatte) for hvad der foregik
bag folks 4 vægge ragede ikke andre. Måske der var andre der kunne bruge den

Jeg behøver vel ikke sige at jeg går rundt med et kæmpe smil idag og
misserne har fået ekstra mange knuser. Ih hvor er det bare herligt alt
sammne. Intet kan slå mig ud lige nu.

Knus Linda

Fra : Jane

Dato : 10-09-03 13:12

Michael Nielsen skrev i

> Så er jeg netop hjemkommet fra generalforsamling og mit forslag blev
> sku godkendt.

yes yes yes! Super! Dejligt at høre om!

Jane

Fra : Denise

Dato : 10-09-03 16:02

> [...]
> kraft så jeg kan få åbnet mine persienner og få lidt lys ind igen.
> Min nabo så delme sur ud, men det skider jeg på, jeg VANDT

Hej
Dygtig pige, godt kæmpet
Hilsen Denise

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 10-09-03 21:59

Denise wrote:
> Hej
> Dygtig pige, godt kæmpet
> Hilsen Denise

Hvis nu det havde været en mand, havde du så skrevet "stor dreng"?

Sorry, en af mine kæpheste meeeeen ....

~Lisbeth
(PS: Jeg håber ikke du tager mig det ilde op Det er IKKE ment som et
angreb altså!)

Fra : Ann K

Dato : 10-09-03 22:30

Hej Lisbeth.

>Hvis nu det havde været en mand, havde du så skrevet "stor dreng"?

<> Hi - kan jo ikke så godt svare for Denise... men JA - jeg kunne
sagtens have fundet på at sige sådan! Selv om jeg nok ville have
sagt "dygtig dreng" fremfor "stor"...
Bruger faktisk jævnligt bemærkningen til Manden... at han forlængst er
kommet over den alder, hvor man med rette eller urette kan kalde et
hankønsvæsen for "dreng" er i den forbindelse komplet ligegyldigt *sss*

Mvh Ann

Fra : Denise

Dato : 10-09-03 22:29

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <startrekkie@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Sorry, en af mine kæpheste meeeeen ....
>
> ~Lisbeth
> (PS: Jeg håber ikke du tager mig det ilde op Det er IKKE ment som et

Næh, jeg tager det skam ikke ilde op, for jeg forstår det heldigvis ikke
rigtigt, ved ikke rigtigt hvad din kæphest er, såhh. Er det noget med du
synes det er nedværdigende sagt, eller hvad, det håber jeg sandelig ikke
Linda mener. Eller er det en Århus ting )))
Pige i den forbindelse er et slags anerkendelse, en slags kælenavn fra min
side om du vil, kunne have skrevet tøs som også er et kælenavn jeg bruger.
Da jeg ikke har noget kælenavn til en mand, ville jeg vel bare have skrevet
"rigtigt godt kæmpet ". - eller måske godt gået knægt. Det kan så være det
er en Københavner ting )
Er det svar nok.
Hilsen Denise

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 10-09-03 23:00

Denise wrote:
> [...]
> ville jeg vel bare have skrevet "rigtigt godt kæmpet ". - eller måske
> godt gået knægt. Det kan så være det er en Københavner ting )

Ja ja

Hvis du er sikker på at du også ville have kaldt en voksen mand for dreng
eller knægt, så er analogien jo fin nok :)

Personligt synes jeg bare det virker sært når voksne kalder sig selv eller
hinanden for børn. (pige/dreng) Nok mest fordi det generelt er kvinder=piger
mere sjældent mænd=drenge/knægte i al fald i NORMAL om/tiltale. Jeg tænker
ikke på det med at en mand skal "ud med drengene" selvom jeg må indrømme at
det udtryk heller ikke er min kop te :)

Men hvis vi fortsætter så ender vi vist i dk.kultur.sprog og det er vist
ikke nødvendigt? (gerne for mig, jeg kommer der alligevel, men jeg vil ikke
futte unødigt)

~Lisbeth

Fra : Ann K

Dato : 10-09-03 22:31

Hov Ups!!!
Glemte jo helt at ønske Linda til lykke med det fremragende resultat

Mvh Ann

Fra : Simon Rasch

Dato : 10-09-03 21:53

TUSIND GANGE TILLYKKE !
Jeg har haft helt ondt i maven på dine vejne - godt for dig og misserne at
det ikke blev nødvendigt at låne lille Cheeta ud til mig et stykke tid
- selvom det nu kunne have været riiiigtig hyggeligt at have hende her

Mange knus og tanker
fra Dina
www.katteriandi.vestrupgaard.dk

Michael Nielsen <michael.gn@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f5e4532$0$24675$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Kate

Dato : 13-09-03 08:52

"Michael Nielsen" <michael.gn@adslhome.dk> wrote in

> Min nabo så delme sur ud, men det skider jeg på, jeg VANDT

Feeeeedest Tillykke med en god og fornuftigt regel.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Louise Viborg

Dato : 13-09-03 08:57

Hej Linda!
Tillykke med det! Det må være rigtig dejligt ofr dig
Vi har selv taget et sådan forslag op til beboermøde der hvor vi ikke
måtte have kat. Vi var 70 mennekser tror jeg, og kun 17 stemte for så
vi tabte stort

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte