konken er ankommet :-)
Fra : Flemming N.

Dato : 09-09-03 20:20

Konken den første er i dag ankommet til sit nye hjem hos os

Hun virker til at værer en fantastisk kat og jeg er helt sikker på
at vi vil elske hende højt, well, jeg tabte mit hjerte til hende ved
første øjekast/spin...

Vi fik hende fra vores lokale kattehjem, og hun er 12-14 uger gammel
*S* og en af de mest kærlige og tillidsfulde katte jeg nogenside har
mødt

Jeg havde troet at jeg ville have en kat der lignede misse pigen, men
det blev altså en kat der så helt anderledes ud måske er det godt
nok, for den vil aldrig blive misse pigen den vil værer konken, og
jeg er slet ikke i tvivl om at det også er en utroligt sød og kærlig
kat

jeg skal dog sige at jeg savner misse pigen helt utroligt meget
hun var min helt specielle kat, og kan aldrig erstattes

Mvh,

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -

Fra : Eva Schmidt

Dato : 09-09-03 20:34

"Flemming N." <culture@nospam.invalid> skrev i en meddelelse news:sk9slvctt1daodv8c7bb97sn1kvi5ctsle@4ax.com...

> [...]
>
> jeg skal dog sige at jeg savner misse pigen helt utroligt meget
> hun var min helt specielle kat, og kan aldrig erstattes

Hej Flemming

Stort tillykke med din nye kat, hun er garanteret bare dejlig!
Der kommer vel billeder at glæde sig over på et tidspunkt? *S*
Nej, hun kan ikke erstatte missepigen, men bringe trøst og glæde i sorgen - og hun vil blive elsket for den lille personlighed, hun nu engang er!

Endnu engang tillykke og giv hende en rigtig nussetur!

mvh Eva

Fra : Flemming N.

Dato : 10-09-03 06:45

Hej Eva,

>Stort tillykke med din nye kat, hun er garanteret bare dejlig!

Ja, hun er meget sød og det var lidt underlidt med hende for
lige som da jeg først så misse pigen var der kontakt med det samme *S*
Hun var meget påtrængende og krævede at komme op *S* da det skete
spandt hun utroligt højt...

Hun har lagt ved mig hele natten, mest imellem mine ben hvor misse
pigen også elskede at ligge *S* ellers er hun den mest kærlige kat jeg
nogensinde har set *S* hun elsker at blive nusset, kløet på maven osv
*S*

>Der kommer vel billeder at glæde sig over på et tidspunkt? *S*

Det var lidt svært at få lov til at fotograferer hende igår hun
var alt for nysgerrig over for alt det nye *S*

>Nej, hun kan ikke erstatte missepigen, men bringe trøst og glæde i sorgen..

Du har ret, Misse pigen var noget helt specielt *S* og jeg savner
hende rigtigt meget men ja, på en eller anden måde bringer det
trøst at Konken er sådan en sød, kær og kærlig lille kat well, hun
er vist stor af sin alder *S*

> og hun vil blive elsket for den lille personlighed, hun nu engang er!

Helt sikkert, det kan vi slet ikke lade værer med...

>Endnu engang tillykke og giv hende en rigtig nussetur!

Tak, og det er gort mange gange *S*

Flemming

Fra : Nynne

Dato : 09-09-03 20:53

Hej Flemming!

Har læst dine tråde - tillykke med din nye kat, det lyder som om du igen har
fået en sjæleven med pels. Og knus og trøstespin fra misserne, det er altid
hårdt at sige farvel!

Nynne, Rikke, Ronja og Findus

This mail and any attachments originate from a system scanned by the
latest available version of Norton anti-virus

"Flemming N." <culture@nospam.invalid> wrote in message

> Konken den første er i dag ankommet til sit nye hjem hos os

<snip>

Fra : Flemming N.

Dato : 10-09-03 07:05

Hej,

>Har læst dine tråde - tillykke med din nye kat, det lyder som om du igen har
>fået en sjæleven med pels.

Tak Jeg er sikker på at vi har fået en meget special kat igen *S*

> Og knus og trøstespin fra misserne, det er altid hårdt at sige farvel!

Det har du helt ret i Jeg tror at det varer meget længe før jeg
ikke savner misse pigen så meget men det er godt at Konken er her
*S* til at trøste os, og det gør hun meget godt...

Mvh

Flemming

Fra : Louise Viborg

Dato : 09-09-03 21:17

Hej Flemming!
Tillykke med din nye misser Hun er garanteret rigtig skøn Hun
lyder ihvert fald til det Hun finder sikkert hurtigt udover hvor
heldig hun er, at netop DU tabte dit hjerte til hende

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

On Tue, 09 Sep 2003 21:20:05 +0200, Flemming N.

Fra : Flemming N.

Dato : 10-09-03 07:11

On Tue, 09 Sep 2003 22:16:36 +0200, Louise Viborg
<nospam@shunozahra.dk> wrote:

>Hej Flemming!
>Tillykke med din nye misser Hun er garanteret rigtig skøn Hun
>lyder ihvert fald til det Hun finder sikkert hurtigt udover hvor
>heldig hun er, at netop DU tabte dit hjerte til hende

Tak for det hun virker til at værer en meget speciel kat og
hun er meget kærlig anlagt

Mvh,

Flemming

Fra : Louise Viborg

Dato : 09-09-03 21:17

Hov forresten...Konken...hvad er det for et navn?

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-09-03 01:17

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> wrote in message
> Hov forresten...Konken...hvad er det for et navn?

> [...]

Det lyder mistænkeligt meget som en forkortelse for 'Konkylien' - ret mig
endelig, hvis jeg tager fejl.
Tillykke med mislingen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Flemming N.

Dato : 10-09-03 07:08

>Det lyder mistænkeligt meget som en forkortelse for 'Konkylien' - ret mig
>endelig, hvis jeg tager fejl.

*S* du har ikke helt ret, men det er meget tæt på -navnet er
rigtigt Konk, det er en slags konkylier der lever i limfjorden
Du kan se dem her:

http://www.limfjordsnet.dk/inform/Database/LUFjordB/LUFjordB.htm

>Tillykke med mislingen.

Tak,

Mvh

Flemming

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-09-03 11:08

> *S* du har ikke helt ret, men det er meget tæt på -navnet er
> rigtigt Konk, det er en slags konkylier der lever i limfjorden
> [...]

Hej Flemming.

Ah, det er *sådan* nogle ting - de er da ganske nydelige.
Se, hvis jeg nu havde tænkt mig om, havde jeg vist også nok vidst det - jeg
har engang arbejdet på Zoologisk Museum i udstillingsafdelingen, og min chef
havde helt tjek på de der skaldyr, og den slags smitter altså.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Kate

Dato : 12-09-03 08:46

Tillykke med Konken. Dejligt at du kunne finde en ny mis til at holde
dig med selskab.
Hun lyder som den perfekte afløser for Misse Pigen. Jeg er sikker på at
hun nok skal indtage dit hjem og hjerte med største selvfølgelighed

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer