lmc dominant 490
Fra : annette smidt

Dato : 09-09-03 20:04

hej

jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig
jeg har lige købt en brugt lmc munsterland dominant 490 fra 1992 og
kunne godt tænke mig nogle oplysninger om vognen så hvis der er nogen
der kunne hjælpe mig ville jeg blive meget glad
på forhånd tak
annette

Fra : atnes@pc.dk

Dato : 10-09-03 18:11

s-smidt@get2net.dk (annette smidt) skrev:
> [...]
nogen
>der kunne hjælpe mig ville jeg blive meget glad
Du skal være velkommen til at stille spørgsmål, jeg har en LMC
DOMINANT 545E fra 1994. Venlig hilsen Ebbe

Fra : Hans Jørgen

Dato : 11-09-03 09:28

Hejsa
Undskyld jeg "blander mig".
Men jeg samler på indtruktionsbøger, som ligger på min side til download og
(forhåbentlig) glæde for andre, har du en sådan til din LMC?
Og hvis, gider du hvis du har mulighed for det scanne den ind og sende til
mig

Venlig hilsen - Hans Jørgen
Masser af CampingStuff på http://www.campingstuff.dk
Mailto: hjh@campingstuff.dk

Fra : annette smidt

Dato : 12-09-03 19:39

"Hans Jørgen" <hjh@(slet)campingstuff.dk> wrote in message news:<3f603206$0$48906$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
> (forhåbentlig) glæde for andre, har du en sådan til din LMC?
> Og hvis, gider du hvis du har mulighed for det scanne den ind og sende til

det er bare ok , men det er sådan en jeg mangler så hvis andre har den
er vi jo 2 der bliver glade
annette