Byggekaos fortsat
Fra : Helle

Dato : 09-09-03 19:39

Hejsa.

Så gik murerne igang i dag med vores badeværelse som skulle brækkes ned. Jeg
spurgte den anden dag hvordan jeg gjorde det mest behageligt for misserne
med den larm. Men faktisk har de klaret det MEGET flot idag. Er virkelig
imponeret og stolt af dem
I 5 stive timer har murerne stået med sådan en elektrisk stor hammer (hvad
hedder sådan en? og den har de hamret gulvet og badekaret op med og brækket
en del af væggene ned. Jeg siger jer: her var TOTALT umuligt at holde ud at
være - det var virkelig frygteligt!
Dørerne blev lukket af til stuen og køkkenet hvor misserne skulle tilbringe
dagen ind til murerne gik. Det passede dem bestemt ikke til at starte med.
De begynte så at larme og jeg/vi tog afsted men jeg kom hjem igen kl. 11.45.
Havde åbnet nogle køkkenskabe og lagt nogen af vores trøjer ind i og så
havde jeg lagt bamserne fra sengen ind på stuegulvet så de kunne føle sig
trygge. Emil lå inde i skabet på kærestens trøje med KÆMPE øjne - han var
stiv af skræk og hyperventilerede. Hvor gjorde det ondt at se. Sylvester løb
mig i armene og skulle bare OP og blive holdt om og så var det fint. Han lod
sig ikke mærke af larmen - lå og sov, pjattede rundt og legede, så det var
jo dejligt. Jeg opholdt mig derfor i stuen/køkkenet det meste af
eftermiddagen og gjorde de sædvanlige ting, snakkede og legede med misserne
og det fik Emil til at slappe mere af. Han gemte sig men jeg kunne se han
slappede mere af efter jeg havde været hjemme lidt.

Kl. 15.30 kørte murerne og dørerne blev lukket op - Sylvester styrede ud på
"badeværelset" og skulle lige tjekke hvad der var sket og så legede han
ellers videre. Kl. 18 kom Emil frem og skulle kæle og have mad og på bakken
*s* og så har de ellers bare nyt stilheden her i aften.
De har bestemt klaret dagen flot - havde regnet at der havde været diarre
over det hele og totalt panik men slet ikke. Det er så dejligt. Nu er det
værste overstået og murerne skal ikke brække mere ned. Dejligt.

Ville bare fortælle hvordan det gik. De spiser fint men er meget trætte - så
dan en slem larm trætter også meget.

Mvh Helle der er halvvejs døv *g*

__________________________________________________________________ Helle
Nielsen ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 09-09-03 20:15

In article <3f5e1e32$0$54804$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Helle
<krammemusen@hotmail.com> wrote:

> Ville bare fortælle hvordan det gik. De spiser fint men er meget trætte - så
> dan en slem larm trætter også meget.

Stakkels Emil
Det er nu heller ikke nemt - vi andre kan dårlig holde det ud - og hvis
man så ikke ved hvad der sker eller hvorfor.. godt det værste er
overstået.
I skal nok sove godt i nat alle sammen