Lokalnet win98 -> win2000 og omvendt
Fra : Erik Greve

Dato : 09-09-03 19:45

Hej i Gruppen
Jeg kører Win2k professsionel på min ene maskine og win98 på en anden
(ældre). De er begge koblet
på nettet gennem en Linksys router og det fungerer fint.
Jeg vil gerne have de to maskiner til at snakke med hinanden,
men hvordan gør jeg det ?? Det er vist i Win2k jeg har problemet.
Håber på hjælp

Venlig hilsen
Erik

Fra : jens

Dato : 09-09-03 19:45

"Erik Greve" <erik.greve@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg vil gerne have de to maskiner til at snakke med hinanden,
> men hvordan gør jeg det ?? Det er vist i Win2k jeg har problemet.

W98 skal i deling i "sharemode", og bruge "windowslogon"
W2k skal have åbnet gæstekontoen en dags tid.
(forudsat der er password på adminkontoen på w2k maskinen.)

Efter en dags tid kan gæstekontoen i w2k lukkes igen.

Mvh Jens

Fra : Erik Greve

Dato : 10-09-03 15:06

Tak for tippet, jeg prøver om det går godt
Hilsen
Erik