Pro@ccess og Fax??
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 08-04-01 09:27

Er det muligt at have en telefax og proaccess adsl på samme linie og have
dem til at fungere samtidig??
Jeg ved at man kan ringe i telefon samtidig, men bruger faxen ikke de samme
frekvenser som ADSL??
Mvh.
Christian
- Som får ADSL 25/4-01

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 08-04-01 10:53

"Christian Skau Pedersen" <christiansp@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> dem til at fungere samtidig??
> Jeg ved at man kan ringe i telefon samtidig, men bruger faxen ikke de

Nej hvis du stadig har den gamle analoge linie kan du sagtens faxe..

/F

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-04-01 11:14

"Christian Skau Pedersen" <christiansp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg ved at man kan ringe i telefon samtidig, men bruger faxen ikke de
samme
> frekvenser som ADSL??

Fax bruger 100% det samme frekvensområde som telefonen, ellers ville man
ikke kunne transportere faxopkald i det normale transportnet.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855