Scrollbar.. get off my back!
Fra : Bo Dudek

Dato : 09-09-03 18:27

Hejsa

Jeg er pt i gang med et website, som kommer til at bestå af en masse
tabeller og div layers. Som standard bliver der - tilsyneladende -
vist scrollbar-tracket i højre side.

Det er grimt og jeg har svært ved at komme af med den. Selvfølgelig
kunne man give den samme farve som baggrunden, men baggrunden prydes
af et lækkert mønster, så det er ikke sådan ligetil.

Jeg kunne også smide hele index-siden ind i en frame med scrolling=no,
men så kan man ikke umiddelbart deeplinke.

Anynoe?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 09-09-03 19:23

Bo Dudek <bo@FJERNbodudek.dk> skrev:

> Det er grimt og jeg har svært ved at komme af med den.

Ja, men nødvendig for at scrolle

> Jeg kunne også smide hele index-siden ind i en frame
> med scrolling=no

body{
overflow:hidden;
}