Cæsar - Den Unge Hr. Pedersen hvor ?
Fra : Skirk

Dato : 09-09-03 17:52

Hej

Jeg er på jagt efter dette sjofle nummer (det er IKKE Den Lange Hr. Jensen).
Jeg havde den engang i dårlig kvalitet men har dsværre mistet den :( så er
der en der har en gammel LP med den på som har lyst til at rippe eller ? :)
jeg ville blive meget glad

MVH

Skirk

Fra : LP

Dato : 09-09-03 22:31

Jeg ved ikke hvilket nummer du søger, men der er udgivet en cd med Cæsar der
hedder The Real Cæsar hits, mon ikke den er på der.
Den kan bl.a købes her til 59 kr
http://www.shopping-online.dk/dansk.html
Der er 15 numre på:

CÆSAR 15 FRÆKKE - THE REAL CÆSAR HITS

Harlekin 24076-2

P 1994

Track:
1. Da manden ind i gården kom
2. Storkespringvandet
3. Her stander bøg
4. Den lange Hr. Jensen
5. Åh du lille pige
6. Der stod to piger
7. Nå, hva' så
8. Flickan fin fin
9. Potifar - forfra og bagfra
10. Tralulalej
11. Så spurgte jeg Louise
12. Klarinettens morgensang
13. En Pige gik i engen
14. Et bryggeri
15. I Holmens gade, i røvens kælder

"Skirk" <eg@ef.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der en der har en gammel LP med den på som har lyst til at rippe eller ?
:)

Fra : Skirk

Dato : 10-09-03 16:35

Nej den er ikke på den plade men den er nok på en LP men hvilken ?

Fra : Kasper Jensen

Dato : 10-09-03 18:31

"Skirk" <eg@ef.com> skrev i en meddelelse
> Nej den er ikke på den plade men den er nok på en LP men hvilken ?

Den er på LPen Cæsar Synger Københavnerviser fra 1973.

Du stillede det samme spørgsmål i
news:3f2e6e9b$0$13210$edfadb0f@dread15.news.tele.dk og hvis du kigger på
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&threadm=3f31a0cf.1554124%40news.stofanet.dk&rnum=3&prev=/groups%3Fq%3Dc%25C3%25A6sar%2Bgroup:dk.kultur.musik.*%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26group%3Ddk.kultur.musik.*%26sa%3DG%26scoring%3Dd
så kan du se, at du faktisk også fik svar på dit spørgsmål.

Fra : Skirk

Dato : 10-09-03 20:51

Ok så vidt så godt, men ved du hvor man kan få den eller kan du evt. få den
rippet eller (evt. imod en beløning :)

/Skirk

Fra : Kasper Jensen

Dato : 10-09-03 23:30

Kig i brugtpladeforretninger...den dukker op før eller siden...den er jo
ikke ekstremt sjælden.
Eller skriv til mig.