søges: sonofon prg. til SMS ?
Fra : stone

Dato : 08-04-01 09:21

Jeg leder efter et sonofon prg. til afsendelse af sms fra pc, der var
tidligere et sådant program, men jeg kan desværre ikke finde det,
er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med at finde programmet igen.

Jeg har forgæves forsøgt på sonofons hjemmeside
Hilsen Steen
e-mail: rokboel@bigfoot.com

Fra : Møgelmose

Dato : 08-04-01 12:38

Kan det program (kan ikke huske navnet) der er lavet af TDC ikke bruges?

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-04-01 15:35

Mobiltekst.

Jeg har det og kan sende det, det fylder 672KB.
SmartSMS kan vist også,d et kan downloades mange steder på nettet...

/Mikael

Fra : Mark Beaumont

Dato : 08-04-01 23:58

"stone" <rokboel@bigfoot.com> skrev
> Jeg leder efter et sonofon prg. til afsendelse af sms fra pc,
> der var tidligere et sådant program, men jeg kan desværre
> ikke finde det, er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med
> at finde programmet igen.

http://www.rasmus.hjem.wanadoo.dk/SonoNote11.zip

Vh Mark

Fra : [UC]Rapperand =\)