Hvilket remoteprogram..?
Fra : Per Juul Larsen

Dato : 09-09-03 17:37

Hej..

Jeg har i lang tid brugt pcAnywhere men kunne tænke mig at prøve andet.
Hvad kan I anbefale mig. ?

mvh pjl

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 09-09-03 18:01

"Per Juul Larsen" <fam.juul@larsen.dk> wrote:

>Jeg har i lang tid brugt pcAnywhere men kunne tænke mig at prøve andet.
>Hvad kan I anbefale mig. ?

Netop er godt. Du skriver ikke operativsystem, men med pcaw går jeg ud
fra det er Windows. Tænk på at der er indbygget fjernkontrol i Windows
XP.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : jens

Dato : 09-09-03 19:18

"Lars Kim Lund" <lkl@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Radmin.

Mvh Jens

Fra : Henrik Holm Jensen

Dato : 09-09-03 18:12

Jeg har kun positive erfaringer med DameWare miniremote

--
Henrik

Fra : Per Juul Larsen

Dato : 09-09-03 18:15

Tak for svar.

Bruger Windows2000

mvh pjl

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 09-09-03 19:06

On Tue, 9 Sep 2003 18:37:08 +0200, Per Juul Larsen wrote:

> Jeg har i lang tid brugt pcAnywhere men kunne tænke mig at prøve andet.
> Hvad kan I anbefale mig. ?

Hva' med TightVNC ?
http://tightvnc.com/

--