cd wow usa
Fra : Martin Møller

Dato : 09-09-03 17:21

Har forlagt mit link til dollar siden af cd-wow. Kan nogen bidrage med et
link?

Martin

Fra : LA2

Dato : 09-09-03 18:54

"Martin Møller" <martinboy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har forlagt mit link til dollar siden af cd-wow. Kan nogen bidrage med et
> link?
>
> Martin

http://www1.cd-wow.net/index.php?site_country=us

LA2

Fra : Anders Houmark

Dato : 09-09-03 21:48

LA2 wrote:
> "Martin Møller" <martinboy@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www1.cd-wow.net/index.php?site_country=us

Er der nogen som har handlet hos dem? Jeg overvejer at købe Band Of Brothers
DVD'erne som kan fåes i reg 2 med danske undertekster til 34 pund ..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 09-09-03 22:36

On Tue, 9 Sep 2003 22:48:21 +0200, Anders Houmark wrote:

> Er der nogen som har handlet hos dem?

Ja da.
http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&safe=off&q=cd-wow&btnG=Google+Search&meta=group%3Ddk.kultur.film

Jeg har handlet der (På den engelske http://cd-wow.com ) en 4-5 gange og
det er gået fint. Der er typisk gået 3-6 dage inden filmene er dukket op.

> Jeg overvejer at købe Band Of Brothers
> DVD'erne som kan fåes i reg 2 med danske undertekster til 34 pund ..

Ja, det er jo ikke galt.

--
Lars

Fra : Anders Houmark

Dato : 10-09-03 16:49

Lars Jørgensen wrote:

> [...]
>
> Jeg har handlet der (På den engelske http://cd-wow.com ) en 4-5 gange
> og det er gået fint. Der er typisk gået 3-6 dage inden filmene er

Mange tak for linket.. Jeg har læst et par indlæg og har så bestilt nu her..
365 kroner imod 699 herhjemme...

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Devast8or

Dato : 10-09-03 17:12

Anders Houmark wrote:

> Er der nogen som har handlet hos dem? Jeg overvejer at købe Band Of
> Brothers DVD'erne som kan fåes i reg 2 med danske undertekster til 34
> pund ..

Ja, på www.cd-wow.co.uk

Jeg købte min FOTR:EE hos dem, og venter i øjeblikket på Evanescence -
Fallen (afsendt idag :)

Indtil videre har jeg ingen klager.

Devast8or

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 11-09-03 12:41

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja, på www.cd-wow.co.uk
>
> Jeg købte min FOTR:EE hos dem, og venter i øjeblikket på Evanescence -
> Fallen (afsendt idag :)
>
> Indtil videre har jeg ingen klager.

Heller ikke her. Jeg har købt ca. 10 cd'er fra cd-wow, 1 PS2 spil og 3
film - der har ikke været problemer med noget som helst af det. Det er jo
kanon.

> Devast8or

Mvh
Mads

Fra : Don G.

Dato : 11-09-03 14:28

> Heller ikke her. Det er jo kanon.

Jeg kan kun tilslutte mig koret! Det er nemlig et skidegodt koncept.Har selv
købte for omkring 2K DKr hos dem - uden problemer. Jeg har sågar fået en
refund på et produkt som jeg bestilte og inden jeg modtog det var det sat
ned - jeg skulle dog selv gøre opmærksom på det via deres support - som
iøvrigt er tiptop!
Desværre er jeg bare bange for at det er en stakket frist. Det skulle ikke
undre mig om de ryger ind i den der 250K omsætningsregel der er i DK?
Ligesom når man bestiller hos Amazon.

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-09-03 14:33

Don G. wrote:

> [...]
> Desværre er jeg bare bange for at det er en stakket frist. Det skulle ikke
> undre mig om de ryger ind i den der 250K omsætningsregel der er i DK?

Sssshh!!

Der er mange butikker som jeg er sikker på har en omsætning der er
større end grænsen, og som ikke trækker moms. De vælger det selv, og jeg
tror ikke der er resourcer hos myndighederne til at undersøge samtlige
mulige tilfælde.

/David

Fra : SJ

Dato : 11-09-03 15:44

> Sssshh!!

---

Fra : Don G.

Dato : 11-09-03 15:45

"David Rasmussen" skrev...

> [...]
> vælger det selv, og jeg tror ikke der er resourcer hos
> myndighederne til at undersøge samtlige mulige tilfælde.

Ahcaaa!!! Jeg er HELT musestille