Hjælp til lidt kode søges
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 09-09-03 17:21

TomKære NG

Jeg har lavet en hjemmeside i Frontpage2000 og det dækker fint mit behov (
næsten ).

Jeg har et input felt hvor jeg gerne vil have brugerne til at taste en
værdi, denne skal så ganges med en anden fast værdi ( eks. 50 ) og så ønsker
jeg resultatet præsenteret i et tekstfelt.

Da jeg ikke mener Fp2000 kan klare dette vil jeg meget gerne have lidt til
kode som kan klare dette lille problem ?

På forhånd tusind tak for hjælpen

Med venlig hilsen
Michael Rasmussen
xx = dk i mailadresse

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-09-03 20:32

Michael Rasmussen skrev i html-gruppen:

> Jeg har et input felt hvor jeg gerne vil have brugerne til at
> taste en værdi, denne skal så ganges med en anden fast værdi (
> eks. 50 ) og så ønsker jeg resultatet præsenteret i et
> tekstfelt.

Det skal laves i javascript. I gruppen
<news:dk.edb.internet.webdesign.clientside> kan de sikkert hjælpe -
jeg sætter xfut dertil.

XFUT: dk.edb.internet.webdesign.clientside (svar på dette indlæg
havner i nævnte gruppe, hvor dette indlæg også kan læses)
--
Jens Gyldenkærne Clausen