Så krydser vi...
Fra : Michael Nielsen

Dato : 09-09-03 15:30

Hej gruppe
Vil gerne bede jer om at krydse arme, ben, fingre, knurhår og poter her kl
19.00 for der skal den "ulovlige" missemor, nemlig mig, over til
generalforsamling og jeg HÅÅÅÅÅÅÅÅBER bare at der kommer vildt mange der er
med på ideen om to katte istedet for en. Så hvis i vil krydse alt hvad der
krydses kan vil det nok hjælpe lidt.
Jeg skal nok skrive hvad udfaldet bliver.

Knus Linda

Fra : Tina

Dato : 09-09-03 16:25

"Michael Nielsen" <michael.gn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> krydses kan vil det nok hjælpe lidt.
> Jeg skal nok skrive hvad udfaldet bliver.

Krydser alt hvad der kan krydses.

Tina, Mis og de seks marsvinedrenge
--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 09-09-03 16:29

> [...]
> krydses kan vil det nok hjælpe lidt.
> Jeg skal nok skrive hvad udfaldet bliver.

Hej Linda

Jeg krydser alt, hvad der kan krydses for et heldig udfald af dit forslag!

Sender dig tænkte firkløvere, hestesko og harefødder - håber det hjælper!!

Pøj, pøj - bare der er nogle fornuftige mennesker i din beboerforening , som kan tænke, så skal det nok gå!

mvh Eva

Fra : Lene Heier

Dato : 09-09-03 16:37

On Tue, 9 Sep 2003 16:29:49 +0200, "Michael Nielsen"
<michael.gn@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>generalforsamling og jeg HÅÅÅÅÅÅÅÅBER bare at der kommer vildt mange der er
>med på ideen om to katte istedet for en.

Hvad med at foreslå max. kattehold på 5; så kan det være 2 går
igennem. :)

Fortæl bare min historie om husværten (min gemal), der på intet
tidspunkt havde opdaget, endsige fået klager over, en bestand på en
10-12 stykker en 2-værelses lejlighed. :)

Lene