Høj ping i CS efter router???
Fra : Frank Sørensen

Dato : 09-09-03 14:15

Jeg har fornyeligt købt en linksys router blandt andet for at få en bedre
sikkerhed osv.

Men efter jeg har erstattet min switch med router er min ping i CS noget
højere end før? Nogen der ved hvordan det kan løses eller hvad der kan være
galt?

Min ADSL er 512/128
Og jeg har opgraderet routerens firmware

Mvh
Frank Sørensen

Fra : Laziter [9440]

Dato : 09-09-03 16:34

"Frank Sørensen" <frank2@tdc*REMOVE*adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> galt?
>
> Min ADSL er 512/128
> Og jeg har opgraderet routerens firmware

Det er den indbyggede firewall i routeren der gør det, al data bliver
tjekket en ekstra gang inden det ryger videre derfor den høje ping. Nu er
jeg ikke nogen haj til den slags, men du skal åbnet op for en port eller to
for at sætte ping ned igen hvilke porte har jeg ingen idé om..

Mvh
Benjamin

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 09-09-03 14:23

> [...]
> galt?
>
> Min ADSL er 512/128
> Og jeg har opgraderet routerens firmware

prøv i edb.netvaerk gruppen.