George Horebuk
Fra : Thomas

Dato : 09-09-03 13:40

Læste for nylig en bog om George Harrison. Han var vist en værre en.
Blandt andet skulle han have et naziflag hængende på væggen i sit
engelske slot, og med hensyn til sex, var han nærmest umættelig.

For eksempel skulle han have bollet Ringo Starrs kone, mens Ringo var
i byen, og senere, efter Beatles var blevet opløst, yndede han at få
slikket pik af luksusludere i Los Angeles og på Hawaii, mens han sad i
en lænestol og spillede ukulele.

Når man er rig kan man åbenbart tillade sig meget.

VH

Thomas

Fra : Niels

Dato : 09-09-03 13:52

SIKKE EN GANG VRØVL

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-09-03 18:23

On Tue, 9 Sep 2003 14:52:05 +0200, "Niels" <nbay@ofir.dk> wrote:

>SIKKE EN GANG VRØVL

angiveligt vis prøv at tjek din citat teknik :)

--
Mv.
Bo M Mogensen

You know that shooting up's for realThat person who's screaming
That's the way he really feels We're all improvising Five movies in a week
If hollywood doesn't call us ; !We'll be sick !Lou Reed (http://makeashorterlink.com/?T6C3523D5 )

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 09-09-03 14:38

Således skrev th63@ofir.dk (Thomas) i dk.kultur.musik 9 Sep 2003
05:39:55 -0700:

>Newsgroups: dk.snak.seksualitet,dk.kultur.musik

<George Harrisons formodede eksapader>

Udover at George Harrison nu tilfældigvis var med i Beatles, er der så
nogen fornuftig grund til at du krydspostede dit indlæg i
<news:dk.kultur.musik>, hvor det virker noget irrelevant på mig?

Xfut til <news:dk.admin.netikette>

Knud
--
Can i dial 1-255-255-255255 and make every phone in the world ring?
-- Tanuki the Raccoon-dog

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-09-03 14:19

Thomas wrote:

> [...]
> en lænestol og spillede ukulele.
>
> Når man er rig kan man åbenbart tillade sig meget.

Jeg ved ikke om det er rigtigt eller forkert, men hvor har du læst det?
Ikke alle kilder er troværdige.

Jeg havde indtryk af at han i de senere år af sit liv var meget "from"
og i den grad havde fundet sin religiøsitet og Gud.

/David

Fra : Thomas

Dato : 10-09-03 09:16

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message news:<bjkjn8$qod$3@news.net.uni-c.dk>...

> [...]
>
> Jeg havde indtryk af at han i de senere år af sit liv var meget "from"
> og i den grad havde fundet sin religiøsitet og Gud.

Inden I kammer helt over i fråde, vil jeg da lige henvise til følgende
bog: Geoffrey Giuliano: Dark horse - the secret life of George
Harrison, Bloomsbury, 1989, som jeg har lånt på mit lokale bibliotek,
og hvorfra historien med naziflaget stammer.

Med hensyn til historien og Ringos kone henviser jeg til følgende
hjemmeside:

http://www.birtall.co.uk/beatles-art/george-harrison/george-harrison-biography.htm

og hvad angår ukulele-blowjobbet, henvises til:

http://www.anecdotage.com/index.php?aid=12152

VH

Thomas

Fra : Christian Joergensen

Dato : 10-09-03 10:46

On Wed, 10 Sep 2003 01:15:51 -0700, Thomas wrote:

> og hvad angår ukulele-blowjobbet, henvises til:
> http://www.anecdotage.com/index.php?aid=12152

Pyh! Det er godt at jeg har lært om kildekritik i gymnasiet

--
Christian Jørgensen | He who can does.
http://www.razor.dk | He who can't teaches.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 11-09-03 12:17

Christian Joergensen wrote:

> Pyh! Det er godt at jeg har lært om kildekritik i gymnasiet

Ja. Lærte du også, at hvis det står på internettet, så er det rigtigt? :)

--
Jacob

If you ever catch on fire, try to avoid looking in a mirror, because I
bet that will really throw you into a panic.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-09-03 15:51

> Læste for nylig en bog om George Harrison. Han var vist en værre en.
> Blandt andet skulle han have et naziflag hængende på væggen i sit
> engelske slot,

er det sandt er det naturligvis usmageligt (selvom nazi tegnet oprindeligt
intet havde med jødeuddrivelse og andre grimme ting at gøre)
jeg tvivler nu på det eftersom han var englænder.

>og med hensyn til sex, var han nærmest umættelig.

tja sex er godt

> [...]
> i byen, og senere, efter Beatles var blevet opløst, yndede han at få
> slikket pik af luksusludere i Los Angeles og på Hawaii, mens han sad i

jeg havde nu nok foretrukket at fjerne ukulelen så jeg samtidig kunne nyde
synet.

> Når man er rig kan man åbenbart tillade sig meget.

behøver man vel egentlig ikke at være rig for

Nej - alvorligt talt - det lyder ehelt afsindigt, når man tager i
betragtning hvordan han ellers var som menneske - en gang vrøvl!
Al respekt til George og The Beatles - de bedste ever!
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 09-09-03 21:41

The weakest link th63@ofir.dk (Thomas), dared to write this anyway:

> [...]
>en lænestol og spillede ukulele.
>
>Når man er rig kan man åbenbart tillade sig meget.

Du får det til at lyde som noget negativt?!?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-09-03 22:08

Thomas <th63@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a6b0eee6.0309090439.7aaec89a@posting.google.com...

> For eksempel skulle han have < og en heeeeeeeeeeel masse andet
>
> Thomas
___________

Hvad har du drukket (skråstreg) taget ?

Hilsen Åge

Fra : P.N.

Dato : 10-09-03 04:13

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Læste for nylig en bog om George Harrison. Han var vist en værre en.
> Blandt andet skulle han have et naziflag hængende på væggen i sit
> engelske slot,

George var kendt som en from spirituel søgende, se min nekrolog over George
i "dk.livssyn" i November 2001

>og med hensyn til sex, var han nærmest umættelig.

Ja og ?, fordi at han var religiøs betyder det at han ikke havde ret til
sexliv ?

> [...]
> en lænestol og spillede ukulele.
>
> Når man er rig kan man åbenbart tillade sig meget.

Ja du siger det selv og misundelse er en grim ting.

Fra : Troels

Dato : 10-09-03 15:59

> [...]
> i byen, og senere, efter Beatles var blevet opløst, yndede han at få
> slikket pik af luksusludere i Los Angeles og på Hawaii, mens han sad i

Nu vi snakker om ukuleler. Er der nogen der ved hvordan man stemmer sådan
en?

/Troels

Fra : Ole Thomsen

Dato : 10-09-03 21:08

Troels wrote:

> Nu vi snakker om ukuleler. Er der nogen der ved hvordan man stemmer
> sådan en?

Ja, man starter med at bede tøserne tage en pause....

Resten ved jeg desværre ikke noget om.

Ole Thomsen

Fra : Jesper

Dato : 10-09-03 21:20

Thomas <th63@ofir.dk> wrote:

> [...]
> en lænestol og spillede ukulele.
>
> Når man er rig kan man åbenbart tillade sig meget.

Som alle andre respektable multikunstere spiller han på mange
instrumenter, incl. pik og ukulele
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Poul Simon

Dato : 11-09-03 08:29

I et gammelt nummer af popbladet "Børge" (1960'erne) husker jeg et farvefoto
af Rolling Stones Brian Poole (døde tidligt så vidt jeg husker) fotograferet
i fuld naziuniform foran et hagekorsflag. Tror "Thomas" ikke det er det, han
husker forkert på.
Poul Simon

Fra : Gitte

Dato : 18-09-03 17:47

Hej

>Når man er rig kan man åbenbart tillade sig meget.

Er rønnebærene sure?
Nu er det jo ikke ligefrem det mest ekstreme han har foretaget sig....
Det er da ofte sket før, og også for "almindelige" mennesker, at en
mand er sammen med en vens kone (eller en kvinde med en venindes mand
for den sags skyld).
Og hvad er der galt i at sidde og slappe af, mens man nyder et blowjob
- det er vel nærmest de fleste mænds drøm eller hvad?
Hvis det passer, har jeg svært ved at se andet, end at manden er
ganske menneskelig og naturlig!!

MVH
Gitte

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-09-03 19:49

"Gitte" <gitte@beyer.mu> skrev i en meddelelse
> [...]
> - det er vel nærmest de fleste mænds drøm eller hvad?
> Hvis det passer, har jeg svært ved at se andet, end at manden er

Tja, det er jo lidt sent at spørge ham..... Men bolle Ringo's kone i Beatles
tiden...?? Blev Ringo ikke først gift i 1981
der var Beatles da vist historie, eller husker jeg også forkert der ?..

M.V.H......Benny..

Fra : Gitte

Dato : 19-09-03 17:47

Hej

>Tja, det er jo lidt sent at spørge ham..... Men bolle Ringo's kone i Beatles
>tiden...?? Blev Ringo ikke først gift i 1981
>der var Beatles da vist historie, eller husker jeg også forkert der ?..

Om det overhovedet har kunnet lade sig gøre, ud fra de "historiske
fakta" har jeg overhovedet ikke taget stilling til, jeg har kun
forholdt mig til problemstillingen omkring en vens kone.
Jeg har absolut ikke den fjerneste anelse om hvor godt eller skidt du
husker - jeg aner på det nærmeste intet om Beatles, der ikke siger mig
det fjerneste.

MVH
Gitte

Fra : SJ

Dato : 19-09-03 21:21

> Jeg har absolut ikke den fjerneste anelse om hvor godt eller skidt du
> husker - jeg aner på det nærmeste intet om Beatles, der ikke siger mig
> det fjerneste.

Det burde være en umulighed!

Fra : Ulvir

Dato : 20-09-03 14:19

gitte@beyer.mu (Gitte) skrev:
>Hej
>

> jeg aner på det nærmeste
>intet om Beatles, der ikke siger mig
>det fjerneste.
>
>MVH
>Gitte

Hold kæft, hvor er det synd for dig..

Mvh- Ulvir

Fra : Gitte

Dato : 20-09-03 18:13

Hej

>Hold kæft, hvor er det synd for dig..

Tja, så lever jeg vel nærmest i lykkelig uvidenhed
Og agter, på dette punkt, at blive ved med det...

MVH
Gitte