Paradox via PHP
Fra : Steffen Beck

Dato : 09-09-03 22:46

Hey alle..

Håber der er nogen der kan hjælpe mig for har søgt google tynd de sidste par
dage uden held..

Jeg står og skal forbindes til en del paradox tabeller fra et økonomi
program og er fundet frem til at jeg skal lave et Connection-less DSN inde i
Windows hvorefter jeg kan connecte til det DSN vha. odbc_connect()..

Det jeg gør under odbc-konfigurationen er at jeg laver et System-dsn og
efter det bruger jeg odbc_connect("paradox", "Administrator") og får
følgende fejl :

"Could not open Paradox.net., SQL state S1000 in SQLConnect in SQLConnect in
C:\web\db.php on line 4"

Under dsn konfigurationen har jeg sat network directory til det dir jeg har
alle .db filerne i

Hvad gør jeg forkert????

---
Steffen Beck