Vinter-Campingpladser i Østrig/Italien
Fra : Søren Møller Mogense~

Dato : 09-09-03 12:05

Hej NG,

Er der nogle som kan komme med forslag på capingpladser i Østrig eller
Italien, hvor der er mulighed for at campere om vinteren?
Vi tænker specielt på campingpladser, som ligger i nærheden af skiområder.

Mvh.
Søren

Fra : Carsten Stage

Dato : 09-09-03 15:46

Søren Møller Mogensen wrote:

> Er der nogle som kan komme med forslag på capingpladser i Østrig eller
> Italien, hvor der er mulighed for at campere om vinteren?

Aktiv-Camping Prutz
Beim Sauerbrunn
A-6522 Prutz

Tel. 05472/2648
Fax 05472/2652

info@aktiv-camping.at
www.aktiv-camping.at

> Vi tænker specielt på campingpladser, som ligger i nærheden af
> skiområder.

Den opfylder dine krav til fulde - faktisk kan du stå på ski hele året...

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Carsten Stage

Dato : 09-09-03 19:53

Carsten Stage wrote:

> Aktiv-Camping Prutz
> Beim Sauerbrunn
> A-6522 Prutz
>
> Tel. 05472/2648
> Fax 05472/2652
>
> info@aktiv-camping.at
> www.aktiv-camping.at

Jeg burde måske tilføje:

http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=News&file=article&sid=82

samt:

http://www.aktiv-camping.at/indexdaenisch.htm

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 09-09-03 15:51

"Søren Møller Mogensen" <smm@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Italien, hvor der er mulighed for at campere om vinteren?
> Vi tænker specielt på campingpladser, som ligger i nærheden af skiområder.

Camping Brunner am See, www.camping-brunner.dk , i Kärnten - 15 km fra
skisportsområdet Bad Kleinkirchheim.
Erik

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-09-03 21:06

http://www.woferlgut.at/

I Bruck ca. 5 km fra Zell am Zee. Vi har kun været der om sommeren, men ved
at den er meget besøgt om vinteren også, idet den ligger i et smørhul hvad
angår skisport.
Vi kender en del, som står på ski, og de vil altid til det område ( men
foretrækker hoteller). Der er i øvrigt også sommerski i området, idet der
kun er ca. 7 km til Kitzsteinhorn, hvor der er evig sne.
Det er en plads i topklasse og hører også til blandt Østrigs topcamp
pladser.
Der snakkes både tysk, engelsk, fransk, hollandsk og lidt dansk på pladsen.
På ovenstående side kan der også ses videoer fra både pladsen og fra
området.

Kurt

Fra : T. Hartung

Dato : 10-09-03 20:30

"Søren Møller Mogensen" <smm@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Italien, hvor der er mulighed for at campere om vinteren?
> Vi tænker specielt på campingpladser, som ligger i nærheden af skiområder.

Ja jeg kan se af andres indlæg at det igen er tid at slå et slag for tyske
ADAC, de har vist "glemt" denne lille organisation. Vælg de "blå" telte på
kortet - de er alle vinterpladser. Under de enkelte pladser finder du alt om
skibusser - afstande, priser, links til deres hjemmesider, sanitære forhold,
størrelser på pladser, strømtilslutning - ja tysker er jo grundige - er du
interesseret i ski så kik evt. lidt på min hjemmeside også - nå ja du er
sikker spændt - så her er linket til ADAC :

http://accf.dialogmediencenter.de/acfwebcd/servlet/DataServlet

God fornøjelse - og sidste mand i hejsehuset er en tøsedreng ))
--
mvh.
T. Hartung

Fra : Steen Larsen

Dato : 09-09-03 12:51

> [...]
> Italien, hvor der er mulighed for at campere om vinteren?
> Vi tænker specielt på campingpladser, som ligger i nærheden af

Da jeg er nøtil at sende den som vedhæftet fil har jeg sendt den
direkte!
--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen