Trådløs netværk men hvilket?
Fra : Michael Harritz

Dato : 09-09-03 12:40

Hej

Jeg skal ud og invistere i trådløs netværk til min Webspeed forbindelse, men
hvilket?
Jeg skal bruge en Access point med router, og et netkort til en stationær
(helst USB)

Jeg har selvfølgelig nogen ønsker.
Det skal være 22mbit godkendt eller 54mb hvis det kan fået så det kører
godt. Jeg har hørt lidt om at 54mb stadig er meget ustabilt
Der skal være mulighed for at forward alle de porte jeg vil. Jeg har set at
nogen access points kun kan forwarde 10 adresser.
Netkortet skal selvfølgelig være så hurtigt som muligt altså 54mbit, eller
22mbit.
Der skal være indbygget en hub/switch i access pointen så jeg kan tilslutte
min xbox som står 2m fra hvor access pointen skal tilsluttes.
Og til sidst skal det selvfølgelig være så billigt som muligt.

Mvh Michael