websearch
Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 09-09-03 01:43

Hej Gruppe
Når jeg åbner min IE er der kommet en ekstra menu i toppen der hedder "My
websearch" Jeg kan gå i vis og fjerne fluebenet, men den er tilbage igen
næste gang jeg starter. Jeg har fjernet den i reg cleaners start op liste,
men ak den er der igen næste gang jeg starter.
Nogen der ved hvordan den aflives for altid?

Venligst
Mogens Holm-Andersen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-09-03 11:44

Mogens Holm-Andersen skrev:

> [...]
> fjernet den i reg cleaners start op liste, men ak den er der
> igen næste gang jeg starter. Nogen der ved hvordan den aflives

Samme svar som til Keld Onkel:

Du har højst sandsynligt fået noget spyware indenbords. Prøv at
hente og køre programmet AdAware - det kan hentes her:
<http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/>
--
Jens Gyldenkærne Clausen
Greenwich nedrig gang: Ny Delhi (GMT +5.5), Badutspring By (GMT

Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 09-09-03 15:52

Hej Jens

Tak for det.

VH

Mogens Holm-Andersen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-09-03 16:11

Mogens Holm-Andersen skrev:

> Tak for det.

Velbekomme. Hvis du vil gøre lidt til gengæld, må du gerne læse min
signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen