filtervat pakning af pumpe
Fra : V.M.

Dato : 08-04-01 07:05

Mit spørgsmål lyder på om der er nogen retningslinje på hvordan jeg
pakker min spandpume mest korrekte. Skal filtervattet pakkes godt og
grundigt, eller skal der bare ligge let og løst. Når jeg renser
pumpen, set det ud til at det er ude langs siderne at vandet passerer,
så derfor har jeg prøvet at pakke den lidt hårdere, men det går jo ud
over gennemstrømningen ( mærkeligt )

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 08-04-01 11:02

"V.M." <vibeke@mikkelsen@mail.dk> wrote in message

> [...]
> pumpen, set det ud til at det er ude langs siderne at vandet passerer,
> så derfor har jeg prøvet at pakke den lidt hårdere, men det går jo ud

jeg pakker det va. midt imellem altså ikke hårdt og heller ikke blødt.

Det er vel ikke så underligt at vandet løver langsommere igennem, når
modstanden i filteret er større :)

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069