Windows XP og Winfamily vers.5
Fra : Annelise Brahtz

Dato : 08-09-03 21:11

Jeg påtænker at udskifte min computer (m.Windows 98)
til en ny med Windows XP. Nu spekulerer jeg på, om min Winfamily vers. 5 kan
køre under XP? Jeg har også en vers.6, som jeg dog ikke bryder mig om at
bruge.
Har nogen her erfaring hvad dette angår?

Med venlig hilsen
Annelise Brahtz

Fra : Carl Müller

Dato : 09-09-03 06:15

Annelise, det er problemfritt. Jeg har kjørt WinFam 5.02 med base på
17000 personer i månedsvis vekselvis på 3-4 PCer uten noen problemer.
Lykke til.
Carl Müller

Fra : Jean Seeberg

Dato : 09-09-03 22:29

Hej Annelise.

Jeg kører XP samt WinFamily 6.0
Ingen problemer.
Jean

Fra : BMA

Dato : 10-09-03 09:38

"Jean Seeberg" <jean@seeberg.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Annelise.

> [...]
heller ikke jeg har nogen problemer med XP og WinFam 6.
Jeg har dog ingen tilsvarende erfaringer med vers.5, idet jeg havde skiftet
til vers.6 medens jeg endnu kørte Windows Me. Efterfølgende opdatering til
XP forløb uden problemer
mvh
Bent Melholt Andersen

Fra : Annelise Brahtz

Dato : 11-09-03 23:28

Tak til alle, der har besvaret mit indlæg.
Winfam 5 blev lavet dengang Win-95 kom på markedet, derfor indeholder den jo
også nogle gamle filer, som jeg tænkte, om de kunne enes med filerne i
Windows XP?

Jeg prøvede én gang at konvertere fra Winfam 5 til 6, men fik da en masse
rod hvad vedrører fødested og dåb, som jeg ikke syntes at jeg orkede at
redigere (det drejer sig om 1300 personer).
Ligeledes havde jeg i Winfam 5, "Design", lavet nogen gode skemaer, som ikke
ville makke ret i 6eren. Derfor vendte jeg tilbage til 5eren.

Hilsen
Annelise Brahtz