Problemer med tabeller i CSS
Fra : skodder

Dato : 08-09-03 20:39

Hej, jeg vil lige starte med at sige at jeg er helt ny på
html.dk, så kender ikke helt dette forum endnu, så i må undskylde
hvis jeg har gjort noget forkert =)

Men nu til spørgsmålet:

Jeg har fået stablet en hjemmeside sammen i HTML & CSS (det skal
lige siges at jeg kun lige er begyndt med det) og der lavede jeg
først siden i frames, men fik at vide at jeg skulle skifte det
ud, og svaret endte på tabeller i CSS. Så nu har jeg lodet lidt
med det (der ligger en artikel her på html.dk om det) og lavet en
start side.
Hvis jeg nu laver en menu ude i venstre side, og der skal være
nogle links på den, kan jeg så sige at den skal åbne den inde i
minten alle linksne, ligesom jeg har gjort da jeg kørte med
frames, eller hvordan virker det??
Det kan vel ikke være rigtigt at hele siden (med side menu og
overmenu) hele tiden, vel??

På forhånd tak :)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : skodder

Dato : 08-09-03 20:58

Jeg prøvede forgæves at indlægge dette indlæg imorges, og ser først
nu at en af de gange hvor den har sagt fejl, virkelig er gået
igennem, så jeg beder jer se bort fra denne her tråd og skrive i den
anden isteder for =)

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 08-09-03 21:03

"skodder" <skodder@stofanet.dk> skrev
> Hej, jeg vil lige starte med at sige at jeg er helt ny på
> html.dk, så kender ikke helt dette forum endnu, så i må undskylde
> hvis jeg har gjort noget forkert =)
>
> Men nu til spørgsmålet:

.... som du også stillede i morges. Hav lidt tålmodighed. Folk skal da lige
have tid til at komme hjem fra arbejde, få fodret ungerne og læst avisen.

Du skal nok få et bedre svar, hvis mit ikke var godt nok.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : skodder

Dato : 08-09-03 21:28

Som jeg skrev i det andet så "tak"

Som jeg også skrev, så er dette en FEJL, da jeg ikke troede at den anden var
gået igennem, da den kom med fejl HVER gang, og sagde at den ikke kunne smides
op. Derfor regnede jeg IKKE med at spørgsmålet var kommet op.
Prøv dog at læs igennem hvad jeg skriver før du kommer med sådan en latterlig
post!!

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-09-03 22:14

skodder skrev:

> Som jeg også skrev, så er dette en FEJL, da jeg ikke troede at
> den anden var gået igennem, da den kom med fejl HVER gang, og
> sagde at den ikke kunne smides op.

TDC har haft bøvl med deres newsserver i dag. Det har sikkert også
påvirket html.dk

> Derfor regnede jeg IKKE med at spørgsmålet var kommet op.

Den fejl har mange begået - det kan være frustrerende når der ikke
er "hul" igennem.

> Prøv dog at læs igennem hvad jeg skriver før du kommer med sådan
> en latterlig post!!

Undskyld mig, men det er nu ikke Erik der er latterlig. Han har
formentlig ikke set dit andet indlæg (21:57) i denne tråd før han
har skrevet sin kommentar (22:03). Du ved heller ikke om Erik var
klar over at der har været problemer med at sende indlæg i dag.

Erik kommer med en stille og rolig kommentar som du nu vælger at
blæse helt ud af proportioner. Det er der ingen grund til.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 08-09-03 23:21

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> skrev

> [...]
> har skrevet sin kommentar (22:03). Du ved heller ikke om Erik var
> klar over at der har været problemer med at sende indlæg i dag.

Korrekt. Jeg læser NG via sunsite.dk og har ikke haft nogen problemer i dag.
Og jeg så ganske rigtigt ikke skodders indlæg (21:57) da jeg (22:03) svarede
hans indlæg (21:38).

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin