Need for Speed: Porche (??)
Fra : Zalza

Dato : 08-09-03 23:41

Hej

Hvad er forskellen på:
Need for Speed: Porsche Unleashed
Need for Speed: Porche Classic
Need for Speed: Porche
Need for Speed: 5

Er der tale om samme spil - eller er der et eller flere af ovenståene der
skiller sig ud ?

Jeg har fundet
Need for Speed: Porche Classic
til ca 90,- på nettet - kan det passe det er så billigt ?

Fra : Zalza

Dato : 09-09-03 00:02

ps.

Så fandt jeg endnu en titel:
Need For Speed 5 Porsche 2000 - Classic
http://shorterlink.com/?L30HN0
og teksten på siden gør mig bestemt ikke klogere ? Der omtales nemlig en
anden version af ''Porsche''

Grunden til det hele er at jeg har prøvet denne demo:
http://shorterlink.com/?UC138E
og det jo bare for vildt - og ønsker at købe det fulde spil.

Hvor på nettet finder jeg den fulde version af DET demo spil jeg henviser
til
( http://shorterlink.com/?UC138E )

/Zalza

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 09-09-03 01:04

Zalza wrote:

> [...]
> http://shorterlink.com/?L30HN0
> og teksten på siden gør mig bestemt ikke klogere ? Der omtales nemlig en

De omtaler en muligt kommende Classic version, mit gæt er at den er
magen til de andre med undtagelse at patche og de biler man ellers kan
hente følger med fra start.

Ellers er det sådan at Porsche 2000 er den europæiske udgave, og Porsche
Unleashed er US versionen, eneste forskel ud over navnet er forskelige
sprog i brugerfladen. NFS 5 er bare den korte betegnelse som dækker over
begge udgaver.

Prøv www.spilpriser.dk eller eBay hvis alt andet glipper.

Mvh

Bruno